24h購物| | PChome| 登入
2007-12-08 23:14:12| 人氣59| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

突然霖起呢個朋友----->他他他!!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

剛剛喺第d人個blog裏面見到他嘅相.
確實..見到他過得好開心wor.
不禁霖起之前自己同他一齊顛.一齊玩.一齊笑.一齊打機嘅日子!!
可惜..現在呢???竟到咗大家不秋不睬嘅地步.
我今晚好有衝動主動穩他..
主動打電話.或者主動sms.又或者主動喺個Q到留言俾他.
但..我無呢個嘗試嘅勇氣.!!!!!
我害怕.我怯.我對他無信心.無嗮信任.
準確d黎講..喺對我同他呢段友誼徹底死心.
不過我清楚自己..我還是有d懷念!有d回味!
因為同佢一齊敋時候的確好開心.好舒服.




可能我今晚咁嘅霖法好多餘..
但希望.希望.希望.有一日我哋可以好似以前咁!
我盼望....
老世...

台長: ‘㎡君~
人氣(59) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: ★.about me! |
此分類下一篇:sweet.sweet.SWEET!! with Honey~
此分類上一篇:林峰全新廣東大碟 - 愛在記憶中找你

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文