24h購物| | PChome| 登入
2011-05-15 23:55:42| 人氣113| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

進一步奇異恩典

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

 
2011-05-15 (SUN)

今日與健東互相探望各自的阿婆
第一站先去見他婆婆
原來他婆婆已經年過九十
自問對老人家福音負擔唔強的我
戰戰兢兢的嘗試同呢位老人家交談
佢第一句就話
我真係好多謝你來探我
(仲同我握手)
呢個反應比起我初初想像中好得多
一路介紹
一路傾
一路關心
健東婉雯其實好愛「東婆婆」
關心佢身體仍然關心佢的靈魂 (好細心、苦口婆心的去勸勉)
我自問都冇咁有heart去同我阿婆講過、勸過,我真係有d慚愧
講番呢方面,其實健東婉雯都同東婆婆講左好多次
但東婆婆仍然表示自己都老啦,人生觀係咁架啦,唔想咁多啦 ~
好冇用,成日要坐輪椅 (表示左十幾廿次)
我第一次面對老人家落晒閘,我地都搵唔到出路
雖然係咁,但我們最後仍盡所能,比左三個最緊的字佢,
想佢記住,就係......
「信」!
「耶」!
「穌」!
求主憐憫東婆婆,讓她硬心熔化,可以相信接受主

另外隔離床有一位「客家婆婆」,我只可以用「好得意」來形容佢~
上次婉雯成功同佢講到福音,佢仲信左主,心裡好喜樂
仲同其他人分享
連東婆婆都問婉雯你同佢講左咩野?
福音真的很奇妙
這就是神的大能
要救一切相信的人!!!
雖然言語上有d阻隔
(一般人只係聽得好少明白佢講咩野)
但「客家婆婆」就聽得明婉雯邁福音
到最後走既時候,見「客家婆婆」真係好得意
婉雯臨走時教佢要每日禱告多謝主耶穌
「客家婆婆」相手合十十指緊扣
係咁多謝,仲滿面笑容
「客家婆婆」真係好得意
第一次親身感受到福音帶比人真正的喜樂無窮!
感謝主

OK下一站是我婆婆
佢星期三已經入左醫院
因為頭暈暈地
之前唔少心跌親
流過血
仲聯過一針
而家仲起醫院接受檢查(普通病房)
不過老人家入得醫院都可大可少
我真係好驚
(近來體會生命可以好短暫、生命真係可以一下子就冇左)
之前我媽媽話我婆婆好似神智唔係好清醒,唔係好認得人
我擔心呀~
開頭我去到見佢都係有呢d感覺
不過之後ok d
一路介紹健東
一路傾
一路關心
其實我婆婆都未正式聽過耶穌
於是婉雯同我婆婆分享佢在大陸的阿公阿婆的信主見證
因為婉雯一路講都有問我婆婆問題:「你估之後點呢 ? 」(類似呢d問題)
咁我婆婆就唔會聽聽下訓著啦
而且我婆婆都有反應話:「係呢之後點呀!」
婉雯都好有心機講
我婆婆回應:我都老啦,信唔得到,我好蠢
奇妙的事情又再發生啦
雖然係咁,婉雯問我婆婆同佢一齊祈禱好唔好
我婆婆竟然一句一句咁跟著婉雯禱告
雖然我婆婆覺得自己信唔得到
但求主耶穌幫助仍可以信得到
我一生人都沒有作過這事
我婆婆真係好聽話一句跟一句咁跟
好感謝主!
真係有一個好大進步來的
神的福音很奇妙呀!
願主憐憫幫助我婆婆可以早日歸向你

最後離開,我話有d野出去要同你地講
我引用「東婆婆」第一句話:「我真係好多謝你來探我‧阿婆」
回程一同在車上都有美好交通
一同讚美主奇妙的作為~
互相鼓勵扶持,不要灰心,為大家pray
當我同健東婉雯分別之前
我再三講多次老土野:「我真係好多謝你來探我‧阿婆」
佢地都笑了,hahaha~
but我真係衷心講架anyway
 

台長: 小智
人氣(113) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文