24h購物| | PChome| 登入
2008-07-16 23:21:06| 人氣63| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

OPTION

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

呀 ! 有兩件事,第一,唉 ~~~ 終於已經渡過了三個月的PROBATION了,我覺得過左好耐囉 ~~~~~ 不過都好,上星期多了一個新同事,而且我的工作已經算叫做漸漸上手,又開始進入淡季,好野 ! 唔洗好好似之前OT到好夜了 ^O^ / 仲有 -

第二,就是上司回覆了我夏令會的申請,她通知我可以放一日 ( 心裡感受 : 哈哈哈哈哈........ 真係好喇 ! ) 因為上司星期一 & 二都放假,所以我唔放得,佢叫我揀三四五是旦一日 ~ 星期五唔揀,就得番兩個OPTION,一係星期三、一係星期四,想想下....其實唔止兩個OPTION

今日中午食飯時又再問上司,可唔可以2個半日的下午呢 ? 我決定好就稍後回覆她 ~~~

OPTION 1) 請星期三 1日 : 早堂 + 午堂(宣教士分享) + 晚堂
OPTION 2) 請星期四 1日 : 早堂 + 下午(個人追求或肢體交通) + 晚堂
OPTION 3) 請星期三 & 四的下午 : 午堂(宣教士分享) + 下午(個人追求或肢體交通) + 2晚堂
好處 : 我正常12:15PM可以離開,如果順利,自己食D快野就可以入來1:30PM-2:00PM,可能仲可以休息一下 ^_^ 而且又唔洗黃昏放工咁趕入來,不錯 ! 不錯 !

另外,再要考慮的是... 留宿與否的問題,仍等候主的明示

^_^ ^_^ ^_^ ^_^ ^_^ ^_^ ^_^

為有一日感謝主 ! 真是主的恩典 ! 學習以主給的為足

台長: 小智
人氣(63) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文