24h購物| | PChome| 登入
2006-10-30 19:35:50| 人氣75| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

教會活動日 2006.10.30

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


嘩!幅相似唔似一件「大笨象」呀?多得家傑弟兄咁快有相比我地欣賞咋。

早上,我約左關志雄先去吃個早餐,之後8:30am就到了尖沙咀碼頭舊鐘樓底下會合各弟兄姊妹,林生呀!梁姑娘呀!仲鈞呀!終於齊人,差不多9時開船.主呀!我們出發了!

今次改變了行程,取消了鹽田之行,直接到布代澳午飯,在船上,淑珍姊妹帶領我們一行76人唱詩歌讚美主,「讚美我主,全能主神」、「我要抬頭向眾出嶺舉目」,好快就到了布代澳,大多是居民和吃海鮮的地方,大家行了一會,拍點照,就吃午飯,吃過飯,身體健壯了,就再啟航到東龍島,周圍行下遊覽下,島上有個小型博物館,還有一個清朝士兵曾居住過的地方,今日已經頹垣敗瓦,有d荒廢感受,得番d磚頭、石頭,再行另一個地方,就有些青草平原,山崖下面波濤嘭嘭,影下相傾下計又行番碼頭,時間好快過,3:30pm左右開船回程了。上次有既、今次冇;不過今次有既、上次冇。Anyway,我地冇影過團體相呀!不過分批影了便算!無論如何,都好感謝主與我們同在,能夠相聚,係神的恩!今次同了一些不常接觸的肢體交通,分別有惠如、金鳳,她們都是比我年長的肢體,亦都睇到有些弟兄姊妹都好主動搵肢體在主裡用愛心彼此交通、彼此扶持、彼此激勵,好感謝主的恩典呀!

系呢個moment,岩岩有機會同一個好耐冇見的朋友仔msn,send左我個得救見證比佢,我叫佢慢慢睇,同時間我陪伴埋佢由頭睇到尾一次,我感動呀,真係好感動,我能得救,有今日,一切都是神的恩!

求主作工,使佢受感,願意來聽福音!

台長: 小智
人氣(75) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文