24h購物| | PChome| 登入
2005-03-27 16:04:17| 人氣95| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

|星期日檔案|

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

三月 照理說應該多點時間攪攪學術的
但實際上 又不是..哈= =
出clinical也就算了
每個星期都像打風..
拔後來卻發覺
那根本不是出不出cli的問題呢..噢..

Sem 1很清閒的時候老哥像算命的說
大學 大把玩既機會 多到你唔要喇..
現在終於有點相信
好多事 都係起左個頭就收唔番呢..=口=

.210305~240305.
星期一終於回ELB上fundamental
久違了的 在lecture room輕鬆地半訓半上堂
記得有人說過nursing的professor和medic的差很多
上physi /ana和micbi時的確像打仗
癲左線咁drop notes provided that你聽得明
拔nursing的堂節奏真的慢很多
對比很鮮明喇..嘿

then到soc房開始整shawinshaw的福利品-電筒
多謝alex 阿cow同阿坤上黎陪我~^﹏^~
對於頭炮這個term…的啖笑..哈唉..
這次真的賺不少..起碼夠填那些赤字= =
但有點擔心大家收到貨時會很失望..
至於Year 3&4的師兄師姐 可能直情退貨唔買=﹏=
呀…要寫靚d呀....嗚

星期二係CPR workshop
Yoo!!!因為我地房有舊ann用
個manikin好軟 佢個胸又瘀哂= =
So成個CPR都做得好smooth
最開心gei係ventilation我有60%呀~~~~~XDDDDD~
仲要係個sensor sense到哂我d ventilation呀~
只係有四下too little咋~。﹏。~
簡直係奇蹟..先前practice時阿Ann個胸郁都唔郁下
真係吹佢唔脹嗯嗯..
Yo~~~練多d練多d~

星期三physi後又上soc房整電筒
今次批貨…係黑色的~XD~
另外 alex無縛實GAY同學
放佢出黎四圍咬人 俾佢個波省中=3=
莫非gay同學真係以為自己係禮服無面俠
出黎打怪物?! ="=

七點上shaw~是夜為呼王喚后的逸唱
因為我們的mable入了決賽
所以青木堂的各輔導員都說要支持支持
其實是夜有點別扭..=﹏=
因為是第一次出現在輔聚嗯嗯..

整晚都頗高興的
拿著那些充氣的打氣棒棒
癲起上來就打前排唔識既人個頭= =
有衝動像放火箭一樣拎上台..嘿
我想..只有看自己書院的sing con才會這般開心
不停看到自己認識的人上台..
勁歌熱舞組的朱仔的舞簡直…太不堪了..
邊睇邊覺頭痕…
少甜power 女朋友都被捉上台了
製造了不少笑聲~
抽獎方法居然是在苐底找一張張仕揚的playing card哈哈
阿揚被傳召上台一睹專容XD~

工作人員滿場飛
看到不少玩院慶的人都玩逸唱..
感覺像回到院慶期一樣
很想飛到他們那裡..
我的心時常都渴望著這種不斷的參與
可惜我總是明白自己afford不來..
覺得他們都很厲害。
每個人都在發熱發亮..

星期四ana後上耆英hall星龍聚
大M細M肥鵬sofi耆英kobe
玩的是很普通的card games
但已經很不錯~嘻

星期六為Janet慶生
SKH的同事又聚首一堂
一向認為這班人是高消費的=0=
但每一次都覺得有出現的必要..
Yuki fion janet 曄伯 Rachel
每次都感覺神奇
為什麼見到你們就等於~
胃口大勁食野垃圾鏟芝士怪勁笑勁笑拍䒷拍苐etc
好輕鬆的一群~
正如fion所說
我們這班來自六間U的人能夠聚在一起
一定是緣份..

在和民hv dinner
買了伊藤家一個好靚好靚的cheese cake
好靚呀…好多stawberry好靚呀..
仲有雲呢拿的東東~janet要開開心心嘍~^﹏^
我們的芝士病態愈來愈嚴重了
蛋糕已經是cheese的了
無喇喇又要了個黑胡椒芝士齋食哈
講起上來飲白湯勁落芝士粉都係yuki教的~哈哈

記得上一次見面時
曄伯打算讚一讚fion個頭無咁大了
點知fion居然去爆左自己個頭@﹏@
誠實如我點會讚得出口呢~.﹏...哈
今次到曄伯俾驚喜
哈哈哈我都唔識形容佢le個頭喇..
Cant help from laughing….hahahahaha
Yuki的頭髮又直了~Rachel的也是
至於janet 新頭髮和舊的好像不很match
Fion教了我一句新諺語
電負離子要直到永遠-amen
Hahahahahahahahaha....由fion把口講出黎
真係笑到我死左..
和民無火機只有火柴
於是fion很努力地畫火柴
然後..佢點著了
然後..佢向樹怪叫 又將個火亂咁舞=﹏=..
那個成圍䒷人避黎避去既情景好白痴..哈哈
次次reU都係講番以前向SKH gei趣事
今晚有人大大聲講出elsa朱林英全朵
曄伯一句coco令我地折服
Fion扮阿wing~加番個框丫~
令劇場三人組即時鼓譟=口=
趣事點解會咁有趣?
三十歲時…係唔係仲會住d咁既野黎笑?
仲會唔會笑到宜家咁前翻後抑?哈哈

食飯時又round了一次大家的近況
曄伯仍然堅持將來的旅遊保單會寫前女朋友個名…
咩人黎嫁..
Yuki rachel繼續打風都唔甩
哎呀話說在商場中心
Anthony來接yuki
有一秒鐘大家以為他要拖著yuki走
點知原來係幫yuki袋~cool
左面走左一對
右面就即刻殺出阿west來接rachel
正當大家以為阿west也要袋時
阿west就一手搭著rachel膊頭走了
嗯嗯..淨下我地四個..gap左…@﹏@哈哈哈

Janet也走了
淨下我fion和曄伯三個賴死唔走..
這個動感劇場三人組..
坐在長苐上..哂咸魚XDD~
曄伯說~我們這一群可以經常reU其實很厲害
而且每次也可以用開心來形容..
太好了。。

台長: Lawting
人氣(95) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文