24h購物| | PChome| 登入
2005-02-22 13:00:04| 人氣90| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

|狂野串燒初體驗|

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

180205 - 狂野串燒初體驗

剛剛攪完了shawinshaw的頭炮開年飯
Cool…成日諗..小小一個function都好似耗盡人力物力了
Grad party會唔會死呢?哈哈…

先前知道和UC撞了期
要guarantee一定人數的話就一定要多些花樣
So由打邊爐變成在BBQ場玩串燒
星期三開會後就開始忙了
但星期三晚仲有宣傳部部聚
十四個人去左重慶(?!)大廈食咖哩呀~~~
好恐怖呀行過d叉叉就會勁塞d傳單呀coupon過黎
遍遍佢地一埋身就好大陣味。﹏。…哈哈
食咖哩~有辣有唔辣~d烤餅餅好得意~呵
不過一定係多人去先好~試多都好野食好抵哈
And then大家步行住海旁~碼頭旁有一家賣雪糕既店
好像叫xce-ice什麼什麼的..嗯嗯唔記得lu..
好攪鬼地d雪糕又用人體做宣傳喎
影左好多身體各部位+雪糕既硬照
Then我地就勁估le個究竟係腹肌定係patpat~哈
大家都買左杯~有兩款味揀嫁~
我揀左好耐~~好好耐~
卒之就揀左乳酪味同士多啤梨味~~~
Yooyoo~~大家試過之後都過乳酪好好味呀^﹏^~
我都試左人地果d~有chocolate~芒果同薰衣草
薰衣草…好難食= =…chris同花花就係咁話食落愈食愈好咪=口=..
丫阿揚個栗子甜到死左..嗚好難食>.<
之後d人就回程去火炭打的番中大了
阿揚話喎~lawting我地番火炭ar你點呀~~
我就搶住答~纒仲食呀@0@
哈。哈。哈。..
今日d反應好差勁
就好似開會時oli問~
喂lawting!野食!鮑魚果度點呀?!
即告眼都突埋問點解會食鮑魚..
鮑魚..我唔記得阿鮑魚叫鮑魚…嗯嗯…

講番先~可惜阿雪sobing同maggie琪琪都無到呢
不過仲有花花阿文阿chris天字lilian阿揚
em仔beason同mable大mic加阿ful~^﹏^~哈
其實..宣傳部真係有好多好人呢
愈黎愈想住宿喇..
或者阿揚攪多d部聚丫
不過大家實在高消費呢=﹏=

星期四我又走堂了= =...
Clinical anatomy最終不敵睡魔來襲被放棄了
在床上滾了很久掙扎
最後阿影的一個電話
打來叫我幫佢tick attendance =﹏=
令我再度大被過頭怒訓…哈
學阿影話齋..我愈黎愈不乖了...
下晝上紅梅谷dem爐
有我alex阿坤阿cow阿ho同gary~
用bbq爐燒串燒係第一次
說穿了都不過係將d食物串起哂放上網燒嘛
不過真係幾好玩而且方便好多
大家不斷研究要點set個爐呀食物又要點燒先唔會黑哂
次次控制唔到火勢最後武器就係
一二三升起個網哈哈
都好好食嫁d野食
And then佢地番去買野and串野
我就無join番左屋企
好睏呢…練CPR攪到成身都好痛
郁都唔想郁=﹏=

星期五
Micbio後就上shaw preparation
我地total用左二宿三個pantry黎整野食呀~
三樓吉野二樓煲涼茶五樓煲糖水~
大家分工分得幾好呢
一邊整野食一邊煲野一邊攪音響拉線
Oli間房變成所有物資同十五個袋既store room
死..死傷寢藉 =﹏=...
過程幾好玩 走上走落睇火呀野~
Yoo~好gap咁講左句…大長今!!!..哈哈

向三樓整野時玩得幾開心
R同我成日語無倫次gap到盡
Tina都忍唔住俾我地攪到笑左出黎XD~
而阿坤呢~佢就好似熟手技工咁整野食整得頗快
其他層數的人…以我所知
Karen Koey煲糖水Oli Yvonne煲涼茶
Alex幫手remove蛋殼
阿佑阿young阿ho攪音響
阿cow victor阿ho又set場起爐
後來我同阿音去computer room print野
Karen接待koey阿坤攪糖水~
好在yvonne有架百佳welcome車推哂d野落去哈哈

阿佑阿ho做MC
哈哈阿佑傻哂勁hyper
明明有咪用但我相信佢已經嗌到無哂聲= =
不過好厲害呢佢地兩個做mc帶起哂d氣氛~
我淨係聽聲都笑到七彩~XPP~
Games後就食野lu~
其實開初大家都無諗過會好似waiter咁serve人
但攪攪下又自自然變成咁..
加上食物唔夠
So我地最後都無落場食埋一份..
拔向我地角度最緊要係個function smooth嘛~

食完有一個簡簡單單既camp fire舞
雖然簡單~但撻著左唔少人~哈
最後oli講話 即興唱le個"莊歌"
後加男仔們的happy Conner 遊戲
終於完場lu~

要thx來賓既投入
同埋Yvonne幫左我地成個下晝~
又借左勁多物資俾我地
然後就到莊員果份lu~
每個莊員都做左好多野~
但special thx to~
Alex顧大顧細咁嘔左個run –down出黎
阿坤夜半兩三點design ticket
仲有打早水買食物搬野
Alex 阿坤阿音向宿狂串野
Victor做左成晚加炭小子
阿cow修理左好耐音響d野
阿佑阿ho做左次好bright既mc
阿佑阿豪R中途落dansoc房搬喇叭
Karen koey唔睇遊戲都去寫紙杯碟既名
Koey阿音整既四把宣導扇
阿young諗到camp fire le個好game
Yoo!! the next station is grad party!!

台長: Lawting
人氣(90) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文