24h購物| | PChome| 登入
2004-06-18 05:31:18| 人氣30| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

做一件好想做的事來重組自己

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我記憶中前幾年,不太記得係關於什麼活動,不太記
得因由,不太記得誰人說的,只係記得講「有Linkin Park
concert 喎」,"聽說"那次只是在某個地方播著他們的演唱
會片段,並不是live concert。
朋友之間經常談及LinLinLinLinkin Park....Linkin Park
幾時o黎香港架?Linkin Park到Lanken Park...就快架喇,係
依一兩年..而自從維港巨星匯無邀請Linkin Park來港演出後
,我除了唔去睇之外,心裡覺得Linkin Park都係時候會到香
港作客。
而當過左好耐好耐好耐之後,一個放學的晚上,一個我快要
死的時候,收到Linkin Park來港開concert的消息,第一時間
做什麼就記不起,但第二時間咱們一行人就拿拿聲去買票,有
人說過「一旦出現比生命還要寶貴的千載難逢機會,就必須以
最平靜的心與最快的速度放下生命」,既然命可以豁出去,我
就覺得一定要去,負債都要去!
去Linkin Park concert,我可以殺左好多野,殺一些唔鍾意
、唔如意、怨憤、想做又無得做的"事"。不過都殺左我好多細胞
。love linkin park

台長: 2kuenho
人氣(30) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文