24h購物| | PChome| 登入
2010-04-25 22:00:59| 人氣395| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

係咁買, 係咁買, 係咁買...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

唔開心, 咪買野發洩下lor....

呢幾日係咁買係咁買....買埋d 介乎有用同無用o既o野...



melody clock...想買個掛牆鐘好耐(之前o個個壞左好耐....我估都有三四年)....一直都看唔o岩....終於比我搵到....




giant hello kitty cushion...之前o係一間gift shop 度看到, 賣$179, 唔捨得買...去另一間買開o既shop  碰下運氣....有wor...標價$158, 因為mother's day 有八折...賣 $128...即講: 唔該拿個新的....save 左五十蚊呀.....





其實媽咪之前已經買左個alarm clock 比我.....見間gift shop 有八折...買埋襯返個wall clock....以後起身見到佢都唔咁"抆"...




其實係o係osaka 買的.......好想比你地看好耐.....係我個trip 當中最喜歡o既戰利品....極級靚....





shopping o既時候勁無聊玩相機....

ps....其實仲有好多衫....唔影啦!!!! 遲d 著比你地看啦....媽媽話我地衫多到可以日日fashion show 啦!!!!! wakaka....今日shopping o既時候撞到inti....大家鬥guilty 啦...


台長: 瑪姬
人氣(395) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文