24h購物| | PChome| 登入
2006-01-23 15:31:34| 人氣177| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

心情低落

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日心情繼續低落, 成個人都好down, 再加上由上個禮拜積落來0既exhaustion, 個人好似遊緊雲咁, 個頭又好痛wor...ai...唔知想點...

今朝收功課, 發覺大半班人都無做功課, 真係好嬲, 發0左佢地好大脾氣, 鬧0左成堂閱讀課, 仲用0左堂英文堂來訓話, 好耐都無識過咁...我唔知佢地會intake 到幾多, 但係我今日唔講真係唔得, 我好擔心佢地第日會變成一個無責任同埋無用0既人, 做0左呢個社0既會負累! miss 真係唔想見到有咁0既一日, 你地生性d 啦! 我唔要求你地讀書要好叻, 但係起碼你地會返齊學, 交到功課, 尊重人同埋校服儀容好少少姐, 有咁0既要求真係好過份0羊?

今日收到陳副校長0既message, 都ok 感動:
多謝各同事在十週年典禮及開放日之貢獻及辛勞!實在感激(內心亦甚感動)。原定今天之教研節在上次校務會議巳通知大家取消一次。故如果沒有特別事情須要放學後即時跟進的話,可以放學後早點回家休息,保重身體!再說一次:謝謝您們!

如佢所願, 今日大部份老師都0係四點鐘就走0左...而我就約0左見成0左工0既clara 食tea...恭喜晒呀! yeah! 以後我地就可以成日出來食下tea 同埋唱下k 啦! 呢個世界真係要講際遇0既! 呢件都算係今日值得開心0既事...

相@ 我的傑作

p.s. 仍然都係好鍾意’心亂如麻’:

因初吻著你想慶賀 你卻開始疏遠我
假使你是覺得怯懦 你會不會拒絕我

你有意欲去找我 你會通電再會過
如實在認真喜歡我 或是有心敷衍我
如今只有三歲都清楚

*是你不想我啦 甚至不找我啦
 無非幾天變化 就像刮我幾千巴
 難道你共我親吻抱擁之後竟有偏差
 不想和我好 請求直說真話*

很想你是愛得懶惰 至會多天不理我
心境正逐秒鐘跌墮 我哪一樣有做錯

過去你極愛惜我 快慰之後侮辱我
曾自問自私開心過 自問自卑擔心過
如今的我只要知清楚

REPEAT*

沒有膽色纏你 心亂如麻
回去吧 回去吧 來讓我傷口結疤

是你不想我嗎 是你不找我嗎
無非幾天變化 就像刮我幾千巴
難道你共我親吻抱擁之後竟有偏差
不想和我好 不如直說真話

p.s. 爸爸媽媽買左"paul" 好大0既桃花!

台長: 瑪姬
人氣(177) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 台灣旅遊(台澎金馬)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文