24h購物| | PChome| 登入
2009-07-08 22:03:05| 人氣732| 回應6 | 上一篇 | 下一篇

給最愛的...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

先看左相先啦....今日有好多野想講....




























懶醒咁想住整木糠pudding 送比2A寶貝們...琴日同mammy 飲完茶去買材料, 買晒d 野返屋企先發覺我之前整芒果pudding 用剩d 杯仔自己有腳lan 走左....搵勻全屋都無, 又買晒d 野要整wor, 最後做左賊, 偷左家姐d 杯仔(放心, 我一定會買返晒比你的...親愛的姐姐...), d 杯仔有大有細, 大o個d 真係會大到飽死我d 學生...但係無辦法.....點知...數來數去都係唔夠, 唯有叫我個妹妹放工幫我去買.....整呢個pudding, 勞動左我全家人咁滯...

打好晒d cream, 搵另一個妹妹幫我手入杯仔/...入到最後....三十三杯-_-...唔夠....點算????? 最後有打比我個妹叫佢幫我買jelly 粉....好無誠意咁整左五杯....sorry....一切都係miss lai o既錯....

整o既過程叫我個妹幫我影下相....費事又比人話我有槍手啦!!!! 點知....wakaka...低能仔....最後無影到個製成品lor.....好彩之後搵返仲未捨得食個pudding o既marco...佢好好咁幫我影左兩張相, 仲好快咁send 埋比我添....麻煩到你真係su mi ma se....

仲有....琴日買野整pudding 之前去左買禮物比就來走o 既高小朋友....o係熱到爆o既情況下...想左好耐, 行左好耐先決定買mud 比佢....但係到最後...又買漏左張card....點呀...黎希雯....你個腦真係唔知拿來做mud....又錯晒...不過...都希望你喜歡份禮物....我都知你好想錫我一啖架啦....不過我驚你未錫到我已經一腳伸左你埋牆....比你攬左一野都算你好彩架啦.....記得去到英國要乖啦!!! 唔好再咁hea 讀書....

重有...前晚同琴晚好努力咁學識用photostory 整左兩個video 比我d 學生看....個software 好易用, 但係要夾到d 相同首歌剛剛好真係好難....搞左勁耐......聰明o既我整完之後即看左二百次看到自己麻木...今日...雖然個內心好感動同唔捨得....但係我一滴眼淚都無流過.....勁呢!!!! 但係....失策o既係我留晒d dance festival o既相o係學校部電腦度....用唔到來整個video....又係我o既錯....

今日一返到去就見到我個位度有份禮物.....係我親愛的christina 呀....aiya....真係好surprised...無想過過左咁耐都有生日禮物收...同埋比你寫o既野感動到死左...thx soooooooo much....不過都係o個句....唔好用咁多錢買野比我啦!!!! 其實一句生日快樂我已經好開心架啦....留返d 錢買你鍾意o既o野啦....傻豬....遲d 等我曬左我地班d 相先一次過post 出來比你看!!!!!

year closing ceremony 之後, 有二千萬樣野要派, 好忙.....又要交待d 重要野....yi....派漏左份o野.....之後又唔記得交個photo taking list 比office....又要好趕咁拿d pudding, jelly 同埋買左好耐o既禮物送比佢地.....真係趕到呢....去雪櫃拿d pudding 出來o既時候先想起....yeeeeeeeeeee....我無買teaspoons 比佢地食野呀.....點呀....又錯晒lor 唔該.....

之後播左videos 同派禮物同pudding 比佢地....佢地見返呢一年影o既相都爆笑晒....我就係想咁....唔想個個喊晒.....我地應該要開心來, 開心走架嗎....right??!!! 本來想影相....但係因為之後要同另外一班小朋友做summer assignment o既 briefing, 一張相都無同佢影lor....點解會咁架呢???!!!

之後同同事食左個快飯....dickson 話你驚唔驚你d pudding 會因為咁熱o既天氣而有菌....係wor....之前真係無想過.....死啦....你地食左之後肚痛咪弊傢伙......唔想o係聽日頭條見到"恩主教書院學生集體食物中毒, 老師好心做壞事".....希望你地食完都無事....突然間又好驚....唔係又做錯事呀!!!

下晝返來見家長....真心想每一個學生好.....見o既過程真係覺得好心up.....好似幫唔到你地咁....但係...你地要記住.....無論你地去到邊度, miss lai 都會咁愛你地架!!! 你地要加油! 唔好放棄呀!!

呢幾日真係做左好多錯事咁! 不過....我真係盡左力架啦....大家有怪莫怪啦......

星期五返來我地要喪影相.....唔該唔好咁早走....

台長: 瑪姬
人氣(732) | 回應(6)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

fgyf
i want to eat the pudding!!
2009-07-08 22:49:31
版主回應
如果我做到你班主任你就有得食啦!!!
2009-07-09 08:41:26
DON
你呢篇BLOG好鬼低B 哈哈!!
一路睇一路覺得..點解會有咁kai的老師哈哈哈哈!!
2009-07-09 06:36:14
版主回應
你即管笑啦....我都覺得我白痴到不能夠原諒....
2009-07-09 08:42:07
Christina
又好可惜地.星期5我9:30要去覆診..
唔可以一齊影相/.\...可惜..可惜..太可惜..
2009-07-09 17:43:53
版主回應
AIYA....你走左....我地頭先影左好多相...唔緊要...下次再同你影過...
2009-07-10 11:23:06
energy
打cream唔應該用機打嫁
會起沙嫁
用手打呀媽
我之前用手打都係打左9個字度
同埋唔好用呢個牌子既cream
仲有落cream之前用牛油+消化餅(or other)整左個餅底先呀媽 <--好味d嫁
”高小朋友”=高正 right??
如果係既話
去到英國可能對佢sport方面好d既
英國d空氣好d呀媽
下年世界賽要去英國
睇下見唔見到佢先
2009-07-10 09:54:37
版主回應
wah...你好似好pro 咁....
用手打打到手”bike” 都未打起....但係我從來都無試過起沙wor..仲有...我呢個唔係一個cake...所以唔會用消化餅加牛油....呢個係做cake 0既餅底啦...同埋我都想買president 個cream....但係我去0個間野無晒貨.....aiya...將就下啦..
2009-07-10 11:27:11
Cherry
2A又係咁幸福..T_T
羨慕死啦..><
嗚...
2A真夠幸福..
不過羨慕還羨慕..
已經黎到學期尾既最後一日啦..
而家個個都要分開啦..
miss lai一定好唔捨得啦..=p
2A里班小朋友俾你教左一年..
唔乖都變乖=]
無論想同唔想都好..
到最後大家都係要分開..
今年我都要同我班同學分開啦..T_T
雖然係升到上F.4..
不過大家都會因為揀左唔同科而分班..
唉..
天下無不散之延席..
給miss lai同大家既*=p
”無論過去開心與否..
回憶依然存在..
就算時光飛逝..
回憶一定會存在在你的心裡..
就似是昨天才剛剛發生過..”

P.S.:希望miss lai同埋大家都開開心心咁生活落去!!
2009-07-10 18:22:59
Mar cus
你以上打ge錯事 都唔係好錯

最錯係 su mi ma se

su mi ma se= 不 知 所 謂
即刻唔想同你做朋友lor 黎裕美
2009-07-13 01:05:43
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文