24h購物| | PChome| 登入
2009-07-27 18:38:00| 人氣973| 回應3 | 上一篇 | 下一篇

惡運纏身日本之旅2009 Part 1 - 北海道篇

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今個summer, 我"又"去日本, "又"係同cowbie, "又"係shopping...

一直都好想去北海道看花田...所以一早就book 定package, 比個agent tum 到...因為加多少少錢就可以stay o係tokyo 玩左幾日, 最後plan 左去八日...

人算不如天算...個死人颱風搞到我班機cancel 左, 唔係delay, 係cancel.....打去jal...話唔sure 比唔比到之後o既flights o既機位, 而開加班機o既機會又好微....即係...我好有可能要成個trip 取消...打去比insurance o個邊話我未出發所以無得賠...最後求助個好好人o既agent...搞左一晚, 終於都收到jal o既電話話我地可以o係第二日搭同一班機去....好彩...都係waste 左一日...好過無!

我要好老土咁講一句..."命運之神喜歡作弄我"....搭凌晨機六點幾去到tokyo...想轉機去hokkaido o既旭川, 可以一落機擺低行李就去富良野看花田...點知比人安排左兩點幾飛...你無野呀!!!! 跟住我同cowbie 就變左機場呀姐.....同個英文唔係幾好o既地勤理論, 講晒我地o既loss...之後都係無機位. 好彩我聰明, 問佢轉去札幌得唔得....好彩...有機位, 仲可以即飛...最多之後搵一日搭來回五個鐘頭車去看花田lor! 駛死麼!

去到北海道....落雨...仲要得個十幾度....凍到呢....去到hotel check in 左之後就開始我地o既旅程...

第一天: 小樽

去左音樂盒工場....真係好靚, 不過因為無mud 用, 最後都無買到...小樽呢個地方, 講真, 真係無mud 特別....之後返札幌行下....都係無mud 特別.....不過, 最後唔使黃昏先去到北海道, 又無落雨, 我地都要感恩架啦!!!

北海道的第一餐



Music boxes


來到咪是但影下lor....


好鍾意龍貓














熊出沒主意....無錯, 我係話緊我自己!


見到hello kitty無可能唔影lor!

第二天: 富良野

如果個颱風無來, 如果我地去到旭川, 我地就唔使一朝早搭左兩個幾鐘火車加巴士去到個花田....我同cowbie 好naive 咁想, 我地咁早去, 仲要有一日, 點都可以去買個grape juice museum 同美瑛...點之....原來d地方分得好散架! 同埋個富田花田靚到呢....仲有melon 同corn 食....真係可以玩一日....不過....我地真係黑仔到呢.....搭車搭到一半....落雨lor...唔該晒wor...去到花田....就梗係繼續落啦! 好彩之後落下唔落下咁...可以比我地影二萬張相.....搭左咁耐車來到, 真係覺得好值得....靚到喊....呢個地方....同愛人來真係一流....romantic 到呢!


先影左假o既....好期待...




龜速火車...



小肚


大肚...



北海道o既蜜瓜真係唔同d....







呢塊薰衣草田只係一個開始....










靚到喊....






















又係靚到癲...





第三日: 圓山動物園

由於唔想太過紫醉金迷, 日日去shopping....我地決定去動物園洗滌我地o既心靈...好耐都無去過動物園啦! 好開心...淨係去個動物圓條路地下已經有好多好得意o既地板...入到去...行得越耐都越覺得d 動物慘...佢地全部都好似好不安咁....有d 好想返返室內涼冷氣, 有d 就好lonely, 整個好慘o既樣比你看....同埋佢地d 籠好細, 好明顯佢地就唔鍾意住o係o個度!

 就係呢d 地板啦!!!






 
 你地由我扮下低能仔啦....咁可以去動物園真係好興奮ar ma....



 

好可憐....好孤獨...


佢係咁o係度兜圈好想返室內.....好慘.....佢地應該係零下幾十度住....點解要來呢度???
 

北極熊寶寶


佢地o係度左緊mud 呢??


 呢隻野勁ugly....一定要比你地看...
 

一看就知佢地係奸架啦!!! (我看左荒失失奇兵)


 

a lonely zebra


我真係唔明點解我最愛o既兔子要同d 雞住買一齊....橫看掂看佢地都無可能做到friend....癡架....


好肥呀.....我真係好鍾意兔仔....


原來長頸鹿真係好高


低能兒童












第四日: shopping @ 札幌

最後一日o係北海道...留返o係sapporo 戰....無mud 特別啦...都係勁買白之戀人同六花亭咁啦...買到上機之前先肯收手.....未去到tokyo...我個o急已經爆咁滯啦!


臨走之前....戰呀....殺呀....





好得意呀.....kitty 係一粒魚子!!!!

特別鳴謝

係八號風球之下, 我因為呢個旅程煩到爆....當我六神無主之際, 有一個VC 學生幫我做左好多野去嘗試解決個問題, 打去問o係機場做野個fd 幫我問野, 打去日航問佢地可以點等等...無想過一個無教過o既學生會咁盡力去幫我...真係感動左! 多謝你呀...don...







 

台長: 瑪姬
人氣(973) | 回應(3)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

CHRISTINA
咁大隻龍貓0口0.\\”
都唔錯也-3-好過我邊到都冇得去
2009-07-30 15:36:00
Ceci
係日本都發現夢之音樂街d frd,真係唔想出街!
2009-08-01 03:12:49
don
chok樣王..!!XD
2009-08-01 13:38:09
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文