24h購物| | PChome| 登入
2009-07-07 21:42:34| 人氣538| 回應2 | 上一篇 | 下一篇

09年的幸福

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

你地一定係鬧緊我...你唔好遲d 先update 個blog....aiya....呢排好忙呀嗎.....

又老左一年......不過....生日真係令我覺得我真係好多人錫....好幸福呀!!! 真係要好多謝你地!!!






Cowbie baked me a birthday cake! you are always my best best best friend!!!! 不過全日最感動係你個sms.......爭d o係巴士度喊左出來!!! 仲有....個極度尊貴o既cardholder....我五年內都唔會換lor....
























yi....你地好衰架....明明今年無教你地....你地都仲對我咁好...等我有d guilty 對你地唔夠好!!!! 我都唔明點解你地咁錫我!!! 好多謝你地咁有心為我慶生....仲有你地d 禮物.....真係尊貴到不得之了.....隻melody 個樣high 到呢....仲有inun o既handmade melody and fds....真係鍾意到爆....收到真係好感動...你地送比我o既noticeboard 同埋d memo...我呢世都唔會拆落來....marcus 寫比我我o個張尤其感動......仲有sandy 送比我o既lavender skincare pack...仲有cyrus and isaac o既chocolate.....全部都好鍾意好鍾意....唯一美中不足就係ceci 來唔到.....但係你份心意我係完全收到lor 客.......當然我不得不提koey 特登係正日送比我o既kitty 筆同埋個glass.....又係鍾意到爆lor 唔該!!! 多謝你地....我會繼續愛你地....下年唔好再買野比我啦.....見到你地....同你地食餐飯我已經激開心架啦!!!!




仲有shungtak babies....每一次見到你地都雞啄唔斷....thx for the gift....i will use it when i have long hair again....又一條尊貴o既rubber band....我估係我o既收藏中最貴o既一條.....仲有行行下發覺我地全部史迪仔上身呀........




BU BABIES....又係好滿足o既一餐飯.....牛牛永遠都係做d 好窩心o既o野!!!! gabe and winwin....好掛住你地....希望你地伊家ok 啦......下次我地出來再食過一餐勁o既....




壓續出場....VC BABIES....我發覺我多左六個朋友呀.....多謝你地份禮物....無理由你地買O既時候我唔知O既.......有無搞錯!!! 多謝GIGI 為我做左咁多窩心事!!!! 多謝你地給我O既快樂.....

仲有MAMMY 比我O既BIG RED POCKET ...... 我愛你!!!

台長: 瑪姬
人氣(538) | 回應(2)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

miss lai
you are really 幸福幸福!
2009-07-07 22:28:44
energy
如果我生日都可以好似咁樣就好啦
不過淨係食飯就悶左d
應該搵d野玩下
2009-07-10 09:34:42
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文