24h購物| | PChome| 登入
2004-04-29 18:44:00| 人氣37| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

忘記--失戀

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

"我以前都試過一次失戀
我又係為左忘記佢, 傻到同左一個唔喜歡既人拍拖, 當然好快散了, 因為對方都覺得我唔喜歡他, 我同佢之間都不存愛, 所以連一個本身關心我既朋友都沒有了

我有試過去旅行, 但係仲痛苦, 因為我對新地方好陌生, 又沒有電腦, 反而仲想知佢既近況

我有試過delete晒佢既野, 同 掉晒佢既野, 但係我又會不其然咁 search 返佢個 icq 來看...

要忘記一個人就是用時間, 我諗一開頭的分手是不習慣, 講真, 個電話好似懷左咁唔識嚮, 突然間又好似多左好多時間唔知點算咁...我o個陣都係用時間叫我忘記那個人
結果我再睇返佢既 info 我都唔會覺得痛"

台長: whatever
人氣(37) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文