24h購物| | PChome| 登入
2004-04-29 18:38:00| 人氣29| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

兩條路--失戀

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

其實分手果陣我都好傷,果個禮拜真係訓唔倒,好夜都訓唔著,晨早就扎醒左,一醒就諗起佢,但可能人大左,識得保護自己,知道再咁落去都冇用(因為我覺得佢係鍾意左第二個,但未必係一齊,可能只係對另一個女仔有感覺,佢係好重感覺o既人,鍾意o既人就會好care,冇左感覺o既,就會即刻走人,而事實上係我feel倒佢冇以前咁緊我,連我唔開心佢都冇乜點理,所以我先迫佢,問佢發生咩事,係我要佢講分手o既),其實我仲鍾意佢,仲想同佢一齊,但都要兩個人都想先可以一齊,如果係,我只可以有兩條路,一係成日搵佢,扮冇事,對佢超級好,但我覺得咁樣唔work,因為對住一個已經唔愛自己o既人去做d冇尊嚴o既事係冇意思o既!!二係用激將法,比佢知我仲有好多選擇,但我又覺得咁樣真係好冇意思,搞到自己好cheap,隨時佢知道之後仲會恭喜我,到時盞傷心死!!

所以我而家會同自己講,我鍾意o既係果陣追我o既佢,而唔係而家o既佢,我仍然會愛以前o既佢,但只會放響個心度愛,touch wood講句,當佢死左,將我對佢o既愛永遠放響心!!雖然有d阿Q,但我真係慢慢做到當睇唔倒佢online,唔再有衝動去搵佢!!

台長: whatever
人氣(29) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文