24h購物| | PChome| 登入
2009-01-05 13:37:26| 人氣25| 回應0 | 上一篇

I Love 《American Idol》

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

二零零九年一月四日 (星期日)

 

二零零九年第一個星期日,竟然係沉醉於上網煲呢個《American IdolSeason 7

 

其實《American Idol》我就好耐之前都鐘意睇,話說呢就幾年前(好似係04年定咁上下)我屋企就仲收到STAR WORLD既,由果陣時我就一直追緊Season 4。但係好景不常下,等我睇到top 7果陣就收唔到自從果陣就一直都想download番泥睇,無奈行遍各大forumfoxybt都係搵唔到,自此亦都慢慢丟淡左

 

直至到星期六晚無聊得滯行左去youku果度searchsearch下竟然係呢度有得睇,真係無心插柳又比我搵到,結果一睇就停唔到la

 

我覺得香港果d歌手真係要睇下人地咩叫唱歌,人地top 10d都好過香港既多多聲,點似得而家有些少姿色or有少少靚仔就做到歌手

*American IdolSeason 7:  http://v.youku.com/v_show/id_XMTg5NTI2MTY=.html

 

台長: 魚魚
人氣(25) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文