24h購物| | PChome| 登入
2008-12-29 20:57:56| 人氣27| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

百密一疏

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

二零零八年十二月二十九日 (星期一)

 

今日原本夜晚入去西貢幫手做訓練,但係發生左一件事,搞到我去唔到,灰曬

 

事源呢就今日應該五點八去到西貢老麥,咁我四點半出門口都差唔多la,咁就行落去銅鑼灣鵝頸橋果度搭小巴,因為果度平時有車直入西貢,唔洗轉咁多次車。就係我差唔多五點行到去果陣,發現平時等車果個位竟然無小巴係度,弊家伙

 

「岩岩走左ja…好快就有車泥..」開頭係咁話比自己聽ga,但係等下等下等到五點三開始覺得唔係路la,又唔多覺有人係度等車喎,咁咪四維問人囉。問左兩個,個答案係五點半先有車

 

「仲有時間,我等你..!」由於除左五點八集合之餘,仲有一個時間係六點半,結果再等之下,今次等到五點七,我再一次走入去站頭果間OK問下果個阿姐「唔該我想問下呢,呢度係咪搭半有車入西貢嫁?? 「未有咁早喎,六點有一班。」 「咁咁有無早d?? 「如果今日係星期六日就會早d,今日最早都係五十幾分,不過多數都有遲無早..」眼見隻錶距離集合時間得番一粒鐘到,果陣時再搭車去彩虹再轉車都係遲,為有係度搏佢一搏架小巴可能會「出奇」早到。唉人總係好識自己安慰自己

 

最後架小巴六點二個字先到,而我雖然上到小巴,但係當然就趕唔切la,五個字由銅鑼灣入西貢,搵舒密加都趕唔切la。最後搭到去彩虹就落車折回番屋企,而我係小巴果段路就不斷係度重複緊一樣野:「真搞笑!!有乜奶油四點半出門口六點半入唔到西貢,番堔圳都番到la…

 

百密一疏

台長: 魚魚
人氣(27) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文