24h購物| | PChome| 登入
2007-11-15 03:06:00| 人氣36| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

特訓畢業

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

二零零七年十一月十一日 (星期日)

由於尋日個課程去到成四點幾先完,今日就訓到成九點先起身,之後搞埋退房、食埋早餐之後,都要成十一點。然後,最後一日ga課程就正式開始。

經過一輪「爛產」之後,王老師就出場啦,亦都開始左我地今個特訓入面最後一個單元。係呢個單元入面,首先佢用左一個我之前都聽過ga故事泥做開始,但係唔知點解今次竟特別入腦,發覺原來好多野真係唔係理所當然,好多好多原本我一直覺得係應該有、係人地註左冊、無先至出奇ga事,突然覺得其實呢d係個天同埋人地比多左你,你有係你執到。就好似故事入面果個醫生咁,連左腳搭住右腳呢個咁簡單ga動作,原來都唔係理所當然…

跟住就去到下一個遊戲。係呢個遊戲入面,我見到好多人都哭得好利害,見到好多平時好堅強ga人,原來係佢地心入面,竟然係傷痕累累…

食埋午飯之後就去到我地呢一個特訓ga高潮所在---畢業典禮。至於點樣樣就唔多講la,不過最後見到d學員個個都係著曬火,將佢地身體入面所有ga能量爆曬出泥果陣講出佢地ga目標,果一刻我對于自己尋日岩岩搵到ga答案,亦到比到我足夠ga信心同埋能量比我。今次真係一定得!一定做到!!!

去到最後,就有一個我地d助教上番台果度再介紹番自己,然後再接受番學員擁抱ga環節。原來諗住我呢幾日又咁鬼死惡,應該都無咩人會過泥多謝下我,不過最後我估唔到好多連我已經唔記得左我幫過佢ga人都走埋泥同我講「多謝」、「呢三日辛苦曬」、「你好勁」。當聽到佢地咁講果陣,呢三日泥ga付出、辛苦都係值得ga!原來我呢少少ga付出,可以對佢地人生有咁大影響,雖然我只不過係一個小人物,但係我可以係佢地ga成功路上佔一席位,呢一份滿足感,真係難以用筆墨形容。

之後影埋相,派埋畢業證書,呢個三日ga特訓就結束lu…

台長: 魚魚
人氣(36) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文