24h購物| | PChome| 登入
2007-11-15 03:31:39| 人氣43| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

特訓後遺症

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

二零零七年十一月十二日 (星期一)

由於番泥香港果架車係去到廣州果陣爆左油缸、死左火,所以成第二朝九點先番到屋企訓,不過一起身第一件事就發覺d手臂、大比、肚腩肌肉都好鬼死痛,不過都好過上次自己去果轉,睇泥公司d舒緩凝膠真係堅野喎,唔係應該落唔到床。同埋仲有一件事,就係今次把聲竟然無事喎,淨係有丁屎咁多沙,睇泥王櫻博講得岩,叫就有聲。不過都唔理咁多la,梳洗完之後就番公司。

番到公司第一件事就覺得唔同左,平時對門口果面d人都唔係好熟,但係今日一番到去見到佢地就有一種熟口熟面ga感覺,之後就有幾個人主動過泥打招呼。呢樣野就真係入左泥公司咁耐都未試過,平時行過都係就咁掂行掂過,完全唔識果面d人,睇泥呢個特訓都幫我打通左門口果面喎。

不過唔慣ga唔單止呢樣,仲有一件事就真係令到我又驚又喜,就係平時我同佢地打招呼ga一d大領袖,係我同佢地打招呼果陣,佢地終於都認得我la,甚至主動叫番我轉頭添,仲有個竟然主動行埋泥同我講有咩幫手出聲,一定幫我,仲話等我有多d成績就將佢d獨門秘訣傳比我!今次真係執到lu,第時有d咩事要搵佢地幫手我諗應該會容易左,不過自己都要努力d,唔係學左都無用。而我都襯住呢個優勢,拿拿林搵佢地請教下,雖然我特訓果陣係佢地助教,但係係公司入面,佢地先係我前輩。

今次特訓,意外收穫真係一浪接一浪,原來個天真係公平ga,佢唔會要你白白付出,你付出左ga一定會有回報!

台長: 魚魚
人氣(43) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文