24h購物| | PChome| 登入
2007-11-02 03:17:30| 人氣107| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

剝牙記

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

二零零七年十一月一日 (星期四)

今朝一早就搭小巴去左東區尢德,因為今日就係我要剝智慧齒ga日子la。

本來張野就寫住要我九點四十到ga,但結果就由九點半等到十一點幾十二點,之後終於比個醫生叫左入房la。入到房之後,首先個醫生幫我照X-光la,跟住過左十分鐘之後個醫生就拎住張底片同我講:「你而家下面果兩隻就打橫生,但係你話唔痛ga話其實都未有即時要剝ga需要。」之後我就問:「咁即係點呀?」佢就繼續用佢ga官腔口吻同我講la:「即係呢你而家唔剝住都得ga,不過剝左就一了百了囉,因為你而家唔剝ga話第時如果蛀牙可能會蛀埋另外果隻囉….」

果陣時我心諗:「講左咁耐咁即係剝定唔剝好呀,你都好似未答我」。不過我都好有禮貌咁同佢講剝囉,一了百了麻,不過之後佢講左一段野之後就嚇到我死死下:
醫生:「咁係你未決定剝之前我都要話比你聽剝有咩風險ga,雖然呢個係一個小手術,個成功率都過九成ga,不過都有一定ga風險,例如傷口流血呀,或者做手術果陣可能會做成神經線損傷,咁你可能條利或者口腔會失去知覺或者麻痺,咁就大約5%到la,亦都可能會永久麻痺ga不,不過你放心,個機會都好細ga…」

嘩!!聽完佢咁講即時比佢負死左,大佬你呢d野就咪鬼話我聽la!!咁樣樣點放心,你咁樣即係叫我唔好做ja,岩岩講完唔剝都ok,轉過頭就講d咁ga野泥負下我,咁我無理由無拉拉整攓la嫁麻,之後個醫生仲要補多句:「咁其實你可以諗下先決定ga,不過如果你做ga話就要做全身麻醉囉,同埋之後做完要留院觀察,咁你出去諗一陣先la,等我叫名再話我聽你剝唔剝la」。果陣心裡面有兩個感覺,第一個就係「仆街la,仲要全身麻醉咁大滯?又話小手術…」;第二個感覺就係覺得比老豆老點左,又話小兒科,咩野「我果陣都剝過la,有咩大件事,係果度坐一陣就剝完」,完全係比老豆昆左…

之後就拿拿林打比一個細細個果陣都剝個牙ga朋友問下佢意見la,但係得出泥ga結果就係:「下,我果陣時唔洗嫁喎…」,之後佢仲講左一大堆野泥安慰下我,又不斷closing我,不過聽完都係放心唔落…

「唉…!死就死la」。就係咁,我就自己closing自己、決定去剝。當我走番入去果陣以為等一陣就會幫我剝,點知得出泥ga回應就係又要再排期,結果又要排到一月二號。「嘩!要等咁耐嫁??」「唔耐嫁la,你知唔知道白內障果d要等幾耐呀?果d要等幾年嫁,你去私家醫院果d就快…」唉!我都無心機同佢講,都係果句la,政府野係咁上下,鬼叫唔洗錢咩…

結果就一面無奈咁走番出去等個姑娘幫我搞埋d手續佢,之後落7仔食少少野就番公司la…

台長: 魚魚
人氣(107) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文