24h購物| | PChome| 登入
2010-08-12 23:16:25| 人氣45| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

crazy summer 2010

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

 

 

 

可怕的7月終於過去了

那些日子真不敢回望

 

來到我當老師的第一個暑假

開始我crazysummer

 

其實我並不喜歡這樣

挖苦

我很討厭

 

也許是別人的無意

可是聽者的我十分在意

 

人家要怎樣過又與別的人有什麼關係

 

可能大家都好奇能夠出三個trip

我只能說

大家要求的生活質素不一樣吧

我並沒有追求很華麗的衣服, 很有品味的手袋

也許理財也是我的優勢~

 

 

我喜歡旅行

 

我相信work hard   play hard

 

所以能夠洗自己的錢去自己鐘意的地方

我很enjoy的呢~

 

說完了心底話

 

我要記錄一下我開心的旅程

 

第一站 mandy10年之旅 japan – Nagoya

 

O厘個旅程我地十年前就已經約訂

我地係旅行認識ga

當然要再一次一起旅行

 

我地可以話係由細識到大

想到十年前的我地

大家還是中學生呢到一起唸大學一起出社會

 

我要強調我們並沒有生活在同一個地方

Mandy是我一位香港的好朋友

 

我們並沒有時時見面的機會

就讓我們更珍借每一次約會的時刻

 

這也是本小姐第一次自遊行經驗呢

不過也就再一次證明我的方向感係零!!!!!

這六天多得mandy導遊的帶領

同埋佢安排的行程

我只係負責食~~~~仲有~~~

Haha!!!~

 

mandy的話

我知道大家都為著自己的工作而努力

你更鼓氣了我沒有的勇氣報讀master

我知道你為了這一次的旅程付出了很多呢

又要安排好你的功課, 又要同阿姐爭假

好希望你的學業能夠順利兩年完成

仲有我地係犬山城留下的願望也可以快d實現!!!

 

這一趟的旅程完結

我地又約好了要與大家的伴侶什致兒女再一起出trip

我地照舊又各自選了postcard 讓對方留下一些話再寄出去

 

我很高興有你這一位特別的朋友

 


返到macau之後的一星期

就係要返學校值日

 

突然之間覺得o厘個星期好似空白左咁

不過好快又來到我第二站的旅程

With csse 的賓賓之旅 – cebu & bohol

 

第二次同o厘班鬼馬同事去旅行

我地一行9 vi vi嘩嘩咁 凌晨時分響香港機場出發

 

本來的10人因為親愛的jessica突然屋企有事而沒有跟上

 

6天我們不斷與大海為伴

十分漂亮

還有浮潛~在荒島上bbq~在大海中釣魚, 真係很不錯的一次體驗,

試問誰曾在大海中央就跳下去游水呢

 

還有遊船河食lunch~~晨咁早5點出海睇海豚~

食左好多好好味的海鮮

不過由於我o厘排的抵抗力差左, 皮膚又差左, 出左好多疹

唔食得海鮮, 真係浪費曬><

 

仲有就係我地的導遊

結果係一家大細陪我地出遊咁

真係好搞笑

都唔知係我地做左伴遊, 定係全家來賺我地錢

 

我還有一個新的嘗試

我終於試到比人全身拍打la~

Around Hk$100 /1.5hours

其實拍完o個下係幾爽

但隔天就痛到不行><

 

其實旅程中都有發生小風波

始終一堆女人總會有意見

不過我地大家都很熟悉對方

很快就問題解決呢

我覺得有比上次的台灣之旅來得開心

 

好了, 我比大家提早一天離開philippines出發我第三站的旅程

在賓賓的遺憾是我食唔到好味的雪糕><

 


 

來到最後一站的旅程 mpa – shanghai trip

 

這一次也就是十年前的濟洲管樂節再次出trip

希望下一次唔好又隔十年

 

其實跟一班管樂人出去玩好開心ga

可能係大家有著同樣的興趣

可以周街唱起歌來

可以聽到上一個旋律立刻哼出下一段旋律

反正就係會有好多好笑的音樂事發生

有同感嗎~~

 

或者都可以話大家識左十幾年

因為從初一入cdsj band到畢業

又係mpa band 渡過大學~再來出社會

 

比人叫師姐~~比人叫嵐姐姐

 

記得濟洲trip有我的天慈師姐

現在已經結婚了呢

Oh~~~~歲月已經肯定了一切…..

 

其實今次的交流

我有無限的悔意

皆因我的工事繁忙而很少練習

我沒有十成的把握便站在台上

真的很愧疚

 

5天的上海行

又話咁快告一段落

好強烈的感覺的係一班人因為音樂而聚在一起

一起有共同的話題

 

 

這三個旅程都給了我不一樣的體驗

我很慶幸我能夠平安回來

玩得開心

玩得平安

會係我以後出門要謹記!!!

 

 

 

 

   

台長: Helena
人氣(45) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: Precious Travel |
此分類下一篇:2010 重陽
此分類上一篇:十天

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文