24h購物| | PChome| 登入
2009-02-18 00:47:50| 人氣47| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

Winter Holiday 2009 (Part 2)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

 
 
 

接下來

到了2月

我同左大學的同學仔去香港三日遊(8~10號)

今次應該係我地的第二次

不過今次去的地方

確實十分的另類

 

不過話說這次旅程都幾折下

因為我之前先去過shopping.....

不過我知道你地係錫我ga...

不過就係要自己出錢><

 

今次有阿全同文輝仔同行

我地分別就去左行街街

o厘個係例牌活動

跟住去左蘭桂芳

我終於有入到去飲野了

去左不下數十次...(其實好似係5, 6次左右啦)

咁就選左間幾靚仔就走左入去

入面仲play緊動作片, 真係有夠靚仔

 

 

 

仲有去左濕地公園同南丫島

o厘兩個地方我想去好耐ga la

 

 


有人著拖鞋ga??

我地有幾多人同行呢...


 

夕陽無限好.....

 

 --------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

接下來就有唱k慶生


 

but....

actually......

 

 

 

除左我去玩之外

仲有同朋友仔約會咁

仲有我的好sisters

點少得我地的必備節目~打通宵牌

仲有去打保齡呢

o厘個活動係我高三就沒有再玩過了

話說係澳門蛋的保齡球場又真係幾靚

不過久唔久會hen下機咁

我地仲有look多幾個ball tim^^

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------

好快我又要離開了

其實有時都幾鐘意台灣

或者

一個人的生活

有時候......

 

 

台長: Helena
人氣(47) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: Living Wonderland |
此分類下一篇:開學的第一天
此分類上一篇:@macau

milly830
我也想去香港玩~
等我考上老師賺了錢~
妳要等我啊寶貝~~~嗚嗚嗚嗚
2009-02-20 10:56:18
版主回應
好呀, 我一定等你!!!你考試要加油哦, 而且到時候我也賺錢了就可以跟你去大shopping^^~
寶貝~不知道你現在是不是還是很忙, 我有很多話想要跟你分享(淚)...
2009-02-20 23:41:39
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文