24h購物| | PChome| 登入
2004-10-12 13:30:10| 人氣94| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

呢幾日呢...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

這幾天更充滿了惰懶的氣氛, 現在應該是ism堂卻又無去上堂。好眼訓之餘亦有點周身骨痛, 決定「好好休息」一下

這星期做了很多很久也沒做的事,首先是去扭蛋。本人乃節儉之人,很少花錢在這些小玩意身上,然而這天跟ella到九龍城竟然心思思想去玩。 可能上次扭海底奇兵時只扭到些二打六 (毛仔d同學law...名都唔知...)而不甘心,今天決定再去博一博,目標是得到毛仔。 ella入左個十蚊,竟然一扭有三隻蛋look出來!!! 嘩!!!!! 我人生那有這麼好彩的時候!有多利,海馬同海龜,勁開心呀,全部都唔同架! 之後當然係睹仔心態再入個十蚊睇下有冇三隻蛋出來啦....咁.....當然係唔會有架啦! 結果係抽左5隻海底奇兵,但係就冇毛仔喇。雖然係咁,但係都好開心,只差毛仔...下次我一定要得到你!!!!!


之後哥日,竟然有意無意決定去西環搵馳名中外的九記牛腩,一嘗上次搵唔到的心願。當然,今次又要請教中西環地頭虫jennifer,每次中上環唔識路都第一個想起佢
,佢真係個路標,次次都冇失威。今次全靠佢我地成功去到九記,入去時我地仲諗吳彥祖成日都去九記,唔知會唔會見到佢咁,點知吳彥祖就冇喇,同場加演同幾十年前新秀冠軍及靚仔小生海俊傑同桌食牛腩,雖然佢個樣都d頹,不過佢的倫確都唔錯。 可惜d 主角(牛腩) 就麻麻地,我覺得樂園哥d仲得d!個咖哩就幾ok.....哈哈,真係幾enjoy開車去搵牛腩食,不過,去邊度都好,睇下同邊個去架jer。 同你去,邊度都咁開心。

昨晚練完波,short起上來整古沖緊涼的隊友,不断掉報紙入去搞到e嘩鬼叫,點知最搞笑係俾ella 100%咁大力用報紙打中,原來佢一直暗算我!!! 仲有就係「唔該借咩」的攻擊,大家可能覺得有d無聊,不過令我想起中學年代的回憶,以前成日都咁玩的。


人老了,就只愛回憶,唉。

台長: 尚未設定
人氣(94) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文