24h購物| | PChome| 登入
2005-01-17 17:30:49| 人氣75| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Last One...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

不知不覺已經到左最後一個sem...係人生最後一個真正的學期,再不能過上午返學下午打波的日子了。
我對將來的日子很期待卻又有點不捨,現在仍然為左add/drop而煩惱,心大心細,我最後一個亦係唯一一個dayoff唔想就咁冇左......

唉,很開心的一晚,出面好凍,但仍覺得好溫暖,因為你地全部都係我身邊,我身邊最親的人。不過我覺得自己太激動,醜死人了...經過哥晚,我諗,我會反思。

大專好快就完,我有d覺得自己時日無多,呢3年,最唔捨得就係個籃球場..

哥日同魚傾完,覺得真係唔抵爭佢,點解人的關係係咁脆弱咁表面?

事實...可唔可以唔好咁殘忍..?

台長: 尚未設定
人氣(75) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文