24h購物| | PChome| 登入
2005-01-23 02:30:29| 人氣58| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我要靚過拿殊

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我諗今日係我最樣衰的比賽,射完罰球後竟然去開波,仲要唔知..., 之後俾人話我個頭似拿殊...灰晒.....最似乞衣哥個頭.....

但係今日係我呢3年內最開心的一日,除左係因為勝利之外,我覺得呢次係上下一心的表現。d人成日話浸會得亞凝一個打晒,我覺得某陪份係岩的,因為外人只會看到比賽的40分鐘,睇唔到平日練波的開心時候。不過今日真係唔同,除左佢信任我地多左之外,睇得出我地個個落場的人都很集中,平日做得不好的地方如"咩"位等今日都特別醒神,內外都夾得很好。其實真的很高興隊友個個都充滿熱誠同非常勤力,亞蕉同phoebe放假都特登回來射波,亞婷平日又很勤力,ming姐就時好時壞不過起碼唔係放"pair",亞蕊射波穩定,係比較靜左d,亞妹就...有進步咁law! 今日比較特別的,係亞凝在場上見我有猶疑,想射又唔射咁,佢就係咁大聲叫我醒神,要俾信心自己,仲有講左句「係場上要有信心呀,我地要一齊拿個決賽權返來」,我很感動,亦都真係
打醒左精神,無錯每個人都應該對自己有信心,因為隊波要每個人都集中先會win,亞凝一個人打晒都救唔返隊波。其實我真係好欣賞佢,除左自己真係"超凝"之外,佢都好識鼓勵隊友,對球隊又很投入....很開心可以同佢打波。

今晚的bbq累透了,不過是開心的。還有,我最好的朋友也來看了這場比賽,很多謝她們。

kaman,我今日哥球真係搞到你打左個突...不過效果幾好咁.....唔知我地個願望可唔可以實現呢?

大家有冇好的髮型屋介紹給我?我要靚過拿殊呀

台長: 尚未設定
人氣(58) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文