24h購物| | PChome| 登入
2005-03-01 02:48:40| 人氣60| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

刻。服。低。潮

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

似乎不應再花時間去寫日記,不過真的想寫了很久,我只多要幾十分鐘。這個雞年很運滯,真的是不可不信邪,我也由頭黑到腳,大炒->病->唔識hon pro->唔見八達通->撞眼->輸波->打波撞考ielts......唉,快頂唔住了, 可否不要玩我!!???龍吊都唔係咁幫到我!!! 近日覺得很大壓力, 覺得自己唔可以靠自己完成個hon pro,而且時間越來越少,真的有發惡夢我交不出,雖然話船到橋頸自然直,不過我都覺得係好唔掂。

朋友對我說想真點,其實你黑唔晒,可能相反地係個好開始....大炒完又冇事,放在門前的禮物又搵返,病完會好仲有錢收,唔識hon pro有人可以問(呢個我覺得好幸福),八達通唔見左但又搵得返,打波撞ielts又撞唔晒可以如期進行!仲想點? 其實身在福中不知福,好多人病左冇人理,唔識冇人問,炒完好唔返,大專四強都入唔到.....比較遺憾的,是我們不能去麥花臣吧了,不過,我有班好似一家人咁既team,打波打得咁開心去邊度搵?起碼呢3年我真係開心(我講野波ja,唔係讀書呀!!)

輸了,由大好時機變成loser,這真的是個痛的教訓,別人在主將受傷後更積極,我們卻在這時候鬆懈了。下年.會以師姐身份看你們在麥花臣打決賽, 一定!!!最後一場,真的要在3月5日舉行,我說過我不會0咸的!

新電話,很好用,它每天也和我一起!

台長: 尚未設定
人氣(60) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文