24h購物| | PChome| 登入
2005-06-29 19:02:09| 人氣85| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

三年實習終於完成了 ! yeah *.^

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

不知不覺,無驚無險,終於係今日(29/6/2005)完成所有實習訓練,SN身份就咁就過氣喇,只要係7月既兩日考試 pass到咁就會 upgrade成為RN 喇,希望順順利利,考試一 take 過就好喇 !!

三年實習裏面,真係見過唔少野,但如果你問我最 Impressive 既係乜野,我諗之前會答 death,intubation,operation,last office,etc,但係而家諗返,又唔係咁特別喇,可能真係見多左,自己本身又唔驚,所以都唔會特別記住,唔......過左三年,發覺自己係好多 nursing procedures 都 practice 多左,唔會好似以前咁插 foley 又要睇簿仔驚執漏野,插 R/T 又要 miss 聽下先安心咁......如果連呢D都無信心做,咁upgrade 左又真係好大鑊喇,自己係三年裏面,自問盡責,可以學既睇既都會去學下問下睇下,miss 叫乜都做,又無乜做錯野俾人鬧到到而家仲記住既,所以實習咁耐,我諗overalll satisfactory 喇.......

但係我係咪可以做到一個 competent nurse 呢??
呢個問題我唔識答呀,因為係唔係competent 唔係自己話係就係架嘛,當然喇,自己仲咁junior,好多野都仲未見過做過,唔識咪學到識,俾人鬧其實係會令自己印像深刻D既,同埋唔好怕蝕底,因為勤力人地係睇到既,仲有,書係要讀多D,唔想俾人叫miss既時候乜都唔識答......哈哈,希望自己講得出做得到喇 !!

最後希望我地 nursing school 既所有同學仔都順利畢業,人人有飯食,有份好工開 !!

台長: HaCkEnNiS
人氣(85) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文