24h購物| | PChome| 登入
2005-06-17 17:13:14| 人氣56| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我既選擇係......

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

等左咁耐, HKU終於通知收我喇,真係唔知點解,呢排有咩事都係好遲先有消息,我又唔係住係月球,但係收電話收信收乜都好,都一定係最遲個批,心血少D 都嚇餐死呀,好彩宜家有消息喇......

我諗我會揀讀 HKU,雖然真係山長水遠,但係唔知點解自己好恨讀HKU, 可能以前連揀都唔敢揀(同埋知佢一定唔收我,我英文咁水),所以宜家有機讀HKU,就唔會放過喇!!!

真係好難想像 Upgrade 左之後既生活,人工又要交學費同養家,時間就要用來讀書同休息,連玩都無時間玩呀,唔通我既一生就要咁過?! 唉!


台長: HaCkEnNiS
人氣(56) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文