24h購物| | PChome| 登入
2005-06-22 18:36:45| 人氣67| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Last night ~.~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋晚過左我 SN 最後一個 Night duty 喇,A8雖然係medical ward, 但我腳頭又幾好喎,個場不知幾正,雖然間唔時有D鐘響,但係無驚無險度過左漫漫長夜喇......

我今晚拍左一個RN,一個EN 同一個好好人既姐姐,個RN miss 麻麻地,個EN一早已知佢唔做野,但係最唔好既係我返A時問下miss 我駛唔駛買野(之前個五晚都唔會要細佬買野,IC請晒),點知佢真係好認咁諗我買D乜好,點知佢叫我去松記買甜品,頂!!!一碗楊枝甘露要成十九蚊,一買買四碗,成七十幾蚊,我呢排已經好窮困,但唔買又唔得咁,真係好肉痛,佢地連多謝都無句,最後一夜真係好貴呀!!!唉,惟有當豪一次喇,但就唔考慮再買野送俾呢個 ward 喇 ~.*

台長: HaCkEnNiS
人氣(67) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文