24h購物| | PChome| 登入
2003-08-13 13:35:02| 人氣36| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

香港一天遊...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

12/8 星期二...
今日我同aa,hk參加o左一個一天遊...
哈哈~~竟然俾我o地見番ar文ar~~~哈哈~~我同aa o係車上面度跳舞(坐o係度跳),好搞笑ga~~而hk因為太開心,所以佢開心到嘔...真ga~~~話咁快,我o地就到達第一個目的地--香港動植物公園..
一入到去,我o地就見到好多隻紅鶴,d"可愛o既小朋友就話o個d係紅色o既駝鳥..笑死我同aa ar~~到o左所謂o既自由時間,本應係俾我o地自由參觀ga...點知ar小強(領隊)唔俾我o地走去睇o野,要我o地幾個留o係小食亭度睇住d細o既..真係麻煩ar...
咁我o地咪o係小食亭度影o左好多相lar~~~又拍短片..好搞笑ga~~參觀完呢度,我o地就去o左m記度食lunch...嘩...o個隻小強竟然唔俾我o地入去等位,要我o地o係出面度等..我o地忍唔住咪入去等lar~~~本來我o地食o野o個時一句聲都冇出..跟住ar a拎o左部相機出o黎影我o地...我o地先開始講o下o野ja~~
食完o野之後,我o地就出發到第二個目的地la~就係環境資源中心la~~一去到o個度,就聽o左個講坐...好悶...跟住就俾我o地自己周圍睇o下..我o地又影相...跟住走左入個圖書館度睇書,順便問埋ar文拎佢個icq..哈哈~~~
到o左回程o既時候,我o地玩到癲晒..玩到俾小強鬧ar~哈哈~~~
今日真係好好好開心ar~~~~^^

台長: fionakong
人氣(36) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文