24h購物| | PChome| 登入
2004-02-06 23:57:00| 人氣38| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

真相大白~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

哈哈~~~有件事..講你地都唔信...f4講過俾我地聽..我地ge反應都係"下..唔係ma~"佢講ge就係周xx同曾xx la~~~今日我同ar a 係親眼見到ga~唔信都唔得~~

((可能你地會唔知我講咩la~~~哈哈))

呢排我同珊珊講"好耐冇見過kafu哥哥la~~"
就o係今日放學之後,俾我見到佢ar~~哈哈~~佢剪左頭髮wor~~~都ok la~總好過happy仔ge~~~
之後我地去練choir~~~我地o係禮堂練ga~~竟然俾我聽到constancy wor~~~勁ar~~不過原來佢地只不過係有人打開左對門..之後關番埋之後,就冇晒聲lu~

跟住我同珊珊去左練lala隊~~~~~嗌到痴晒線~~睇過件3~都幾靚ga~~~~~~~~~~~~~~




輕鐵站.........有開心ge時刻,亦有嘔心ge時刻呢~~
其實都唔係開心,係搞笑先o岩~~
aa佢冇$搭車...要走過去對面搵珊珊借..
借左番o黎又趕唔到班車...
而嘔心ge就係.....
我都唔知講唔講好...
我驚佢會睇我diary ar~
是但la....
就係關於d靚女f.1 la~~~
特別係o個d唔知邊個o個d ar妹呢....
又靚又可愛呢~
見到都想揼佢幾野o個d呢~~
我相信大家都知道la~~
我都唔講咁明la~

台長: fionakong
人氣(38) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文