24h購物| | PChome| 登入
2005-04-11 20:13:50| 人氣38| 回應0 | 上一篇

11/4/05

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日同ar blue行番o黎o個陣撞到mary...佢企o係我隔離我都唔知tim..- -"
早會"
my god.....熱到我丫....個個都問hinhin借紙巾~~哈哈~~真係痴線ga...都唔知有乜好講....可以講咁耐ge....- -"

epa"
溫maths... ....

maths"
衰左lu..........><

小息"
俾左條野mary.....呵呵~~

eng"
同ar blue係咁o係度傾..呵呵....dict...-o-"

調位.....無奈ar....坐第2個位...-o-"好彩同sumyi坐~~

中文"
又係開會.....

lunch"
同sumyi去仙桃源食~~呵呵~~

home e"
整cookies....好簡單~~wakaka~~不過我同ar blue d牛油太過軟la...整極都整唔到....無奈....惟有用手整la....><

放學"
俾左d cookies小泉泉食~~wakaka~~then去搵豬曾...同佢講星期4 d野....之後搵唔到sumyi佢地..咁就走la.......

係咁做個power point...><+oil la~~wakaka~~

p.s.我好鍾意fiona apple ice ga~~哈哈~

台長: fionakong
人氣(38) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文