24h購物| | PChome| 登入
2004-01-31 13:08:00| 人氣33| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

尋日之日記~~~遊旺角~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋日我同ar媽出左去旺角探一個我有成幾年冇見過ge ar姨~
我都唔認得佢個大仔個樣la....嘩...成個人唔同晒....型晒wor...= =
個細仔都係咁cute~~哈哈~
我地去食日本野...好似好高級咁...我ar姨叫左好多野...但係我都係食左好少..事關我唔想失儀丫ma~~~搞到我成個晏晝都好鬼肚餓......

食完lunch之後,我地就各自走..我同ar媽行左去旺角中心...我見到好多靚3,但係又唔敢同ar媽講...因為佢唔鍾意我著d比較型ge3....慘....我見到好多好似假冒crazy room ge袋..........

行到去唔知邊度.....買左件褸...桃紅色ga......ok靚la...之後就番左屋企lu~

台長: fionakong
人氣(33) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文