24h購物| | PChome| 登入
2004-02-05 21:05:00| 人氣34| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

一場歡喜一場空~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日本來係我地f.2去教區運動會...o係小西彎..我地一早就準備好晒...著咩野3,帶咩野去食.....點知一個宣佈:由於今日天氣寒冷,加上落雨,所以就決定取消...
食la~又要我地上堂...佢xx丫...又要見到豬lam........x....

(唔講粗口~~~)

lunch唔俾出去食...要留番o係班房.....不過都冇咩所謂la~我la~aa la~hk la~makie la~rosa la~alson la~肥仔la~~~~齊齊坐埋一齊食lunch~~~~~~食完之後就玩lu~~~哈~~又係玩"三文冶"~~~~呵呵~~~我食左幾次全餐ar~~~係咪好勁呢~~~哈哈~~話俾你聽丫....其實我次次都係出包ga ja....咁都嬴.....


唔知點解....呢排係有d野唔妥...但係又講唔出有d咩野唔妥wor....
有d野...冇咁清楚會好d ge....
我都唔知可以再講d咩....
可能唔講野.......仲好d...

台長: fionakong
人氣(34) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文