24h購物| | PChome| 登入
2003-08-08 17:55:05| 人氣10| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

行街...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日去完游水之後,我同ar媽一心諗住出去圖書館度借書...出到去,ar媽話行吉之先,之後先再圖書館,我行o左一陣就有收獲la~~就係一件衫la~~我覺得都幾靚ga~^^跟住連ar媽都有收獲ar~都係一件衫~^^我o地行完之後就去o左d旅行社度,睇o下有咩o野團o岩我o地~~我o地拎o左d去韓國同非律賓o既單張睇o下...睇完之後我o地又去o左加料~~呵呵~之後就番屋企lu~
今日真係做o左好多o野,但到最後都冇去到圖書館借書..哈哈~~

台長: fionakong
人氣(10) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文