24h購物| | PChome| 登入
2007-03-02 17:06:20| 人氣42| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

要堅強!!!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

只是一下子無法適應而已
沒有什麽事情是過不去的


我是堅強的孩子
不想辜負爸爸媽媽.

別人可以做到的我一樣可以
我會做得更好的.

走之前媽媽還和我握手.
我還笑她說媽媽你手好粗糙.
其實我都快忍不住了.

媽媽不要對我太好.
那樣我就會變得不堅強了.

說好只能悲傷30秒.
只是這次挺不住了.
還有1次我就吃了那塊”金幣”.

我不會悲傷了.
我不會吃到那塊”金幣”的
最後一次.

即使多寂寞,多無奈,
多麽的不順人意我都要堅強!

The LORD is my shepherd; I shall not want.
耶和华是我的牧者。我必不至缺乏。

He makes me to lie down in green pastures: he leads me beside the still waters.
他使我躺卧在青草地上,领我在可安歇的水边。

He restores my soul: he leads me in the paths of righteousness for his name’s sake.
他使我的灵魂苏醒,为自己的名引导我走义路。

Yea, though I walk through the valley of the shadow of death, I will fear no evil: for thou art with me; thy rod and thy staff they comfort me.
我虽然行过死阴的幽谷,也不怕遭害。因为你与我同在。你的杖,你的竿,都安慰我。

Thou preparest a table before me in the presence of mine enemies: thou anointest my head with oil; my cup runs over.
在我敌人面前,你为我摆设筵席。你用油膏了我的头,使我的福杯满溢。

Surely goodness and mercy shall follow me all the days of my life: and I will dwell in the house of the LORD for ever.
我一生一世必有恩惠慈爱随着我。我且要住在耶和华的殿中,直到永远。

上帝與我同在
amen

台長: &左小瘋狂
人氣(42) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文