24h購物| | PChome| 登入
2004-11-28 11:33:04| 人氣74| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

thanksgiving

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今年有一個提早的thanksgiving.

感恩節正日都算豐富
早起去玩TurkeyBowl
好好玩!我為坐接個波成個人躂左落地,半邊身都係泥
泥都唔緊要,半邊身勁冰
事後仲發現唔小心扭親條頸
而家車睇盲點好痛

玩完TurkeyBowl就去左BMW度無聊一番
Thanksgiving禮物1--芒果乾^^
勁偷食西芹蘿蔔...好味

跟住返屋企
係搬屋以來第一次同爸爸媽媽一齊係廳三個鐘之久
今年本來以為媽媽唔肯跟我去thanksgiving dinner party
Thanksgiving禮物2--媽媽同我去samuel
點知星期一譚媽以驚人說服力成功令媽媽肯去
不過爸爸就擺款唔肯去,寧願做孤獨老人,無計

thanksgiving dinner 都幾好味
不過d火雞太難消化
我0係sharing,singsipiration超sleepy!!
Justin返左黎喇,仲帶回Donna好有心幫我買既
Thanksgiving禮物3--BlindSpotMiniMirror
不過分享得一半就完喇

Thanksgiving Sales大日子
今年時間估計大錯誤
連累Rene買唔倒佢想要既電腦
自己乜都買唔倒都算喇
後來仲發現唔記得幫lulu買wireless card
真失敗

可能係兩日來玩得盡
去PrayerMeeting之前唔舒服
訓到九點先到
無無聊聊同Wayne傾坐陣,Weldon突然同彭彭就埋黎
Thanksgiving禮物4--AutoEmblem
正呀!!不過我手車咁差,貼出黎之後唔可以衝燈同死火

台長: feiCC
人氣(74) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文