24h購物| | PChome| 登入
2003-06-22 00:38:56| 人氣14| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

2003年6月21日 星期六 雨 韓日文最後一堂

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

上面張圖...搞笑..(^_________^)哇哈哈哈~~~~~
今日食完lunch就去圖書館還書…哎也~~~過d頹廢日子過到short左...(= =)”|唔知今日係幾號….(= =)”||||||||以為今日係20號…啊~~~咁就過期還書,罰左$5…
圖書館>>搵亞姨,亞姨今日去睇Beyond演唱會,唔知好唔好睇呢?(^^)”| 希望佢可以影d靚相返黎睇下啦…聽講佢坐12行…我諗影到掛…(^^)”|||||
搵亞姨>>學韓文,哈哈(^________^)又係我搞怪ge時候啦(^^)”||||||||||今日係韓文初班ge最後一堂,我同Iris都早左返去搵亞sir吹水(^^)”||||| 我同Iris吹到唔識停…仲阻左上堂少少時間(^^)”|| 無計啦~~~正宗韓國人係面前喎…仆到去啦我…(^________^)嘿~~~無錯~我傻ge~~哈哈!! 不過呢…我見到亞sir有少少唔知點咁….因為亞sir好耐無返過韓國啦….10年(^^)”||||||||||佢都答唔到我地d乜野…既…..(^^)”||唔緊要啦~~ 哇哈哈哈~~~~我同Iris都估中左~~~個個”唔似27歲ge男仔”真係坐我後面..(^^)”||||||||||||||||||唔知點解佢好鐘意坐個個位….不過呢..今次我同Iris坐前左一個位…因為要避….冷氣!!!! (= =)”|哇~~個度個冷氣真係….激寒…坐個度會變冰條…(= =)”|為保我身子著想….都係避氣較為好d….唔咪我(= =)”|||….點保持健康ge身體搵亞炫呀?境都未必入到呀…(= =)”|||||||||||||
今日課書問:”你琴日去左邊度?”亞sir問完d媽媽級人媽就即刻問我…(= =)”|||我答係屋企…呢個禮拜頹廢ge我又無溫書…(^^)”||答極都唔岩…算啦~~放過我呢~~(^^)”|呵呵~~ 之後亞sir就問坐我後面個個”唔似27歲ge男仔”[(^^)”|||到最後一堂都唔知人地叫乜名…算啦…叫住先…(^^)”||呵呵~~] 佢話:”唔識答…機場係乜呢?”聽到機場2個字ge我梗係發晒顛啦…(^^)”|||[唔知點解我咁鐘意機場ge..?(^^)”||] 我幫手問亞sir..亞sir話韓文機場係”飛行機場”,搞破壞ge我就求其吹下水…”菲亨基昌”全部”咪”晒音(^^)”||||佢地成班大笑…(^^)”|其實我覺得無乜野喳喎…佢地咁大反應ge(^^)”|||連亞sir都係….之後亞sir話:讀呢幾個音個d人…多數係6/7歲個d細路仔…(= =)”||||||||||||||||||||||||||暴流汗…算啦~~我經常係咁(^^)哈~~慣晒!! 唔唔(^^)哈~~上完堂之後,我同Iris好似唔願走咁…[我覺得者(^^)”|||Iris可能唔咪….] 之後我地就去羅Cert.啦…坐我地後面個個”唔似27歲ge男仔”同我地一樣去羅野…我地呢d就梗係搭下訕架啦…(^^)嘿…我問佢:你係機場做架?做d乜呀?請唔請人呀?請就介紹我去呀~~~最近厚面皮ge我就猛咁問佢d野…(^^)”||||||||佢到好尷尬咁答我…八ge我就問埋佢做乜野pose啦(^______^)哈~~ 佢話係工程個d…我(@___@)”|||||||乜話?工程??強~~~哇…真係估佢唔到佢咁勁喎(^^)”||||||||||| 羅左Cert.我地就走啦…吹吹下水落左條不知明樓梯(^^)”||||之後唔洗講…3個人蕩失路(^^)”||||||||||於是行返轉頭再走過…我最後都忍唔住想問下個個”唔似27歲ge男仔”叫乜名…(^^)”|||我地仲會係中班同學嘛~~問埋有乜所謂~~識多個朋友無壞ge…好似我同Iris咁..都係咁識啦(^^)哈哈~~哦~~原來佢叫”Raymond”?…唔知係咪咁串…(^^)”|||||||||是但啦~~串住先…呵呵~~~~
學完韓文>>約左雅文>>去羅con…(= =)”|||||||||個個人好好人…好落力教我帶…粉笨ge我學左成個鐘先識剝con…唔識帶(= =)”|||||||||||||||不過最後好艱辛咁帶到…我諗我要好好練習一下…(_ _)”|||||仲要帶7次後去驗眼….(= =)”||算啦~~為左亞炫..[吹水..]點辛苦都要架喇…女為悅者容嘛..[唔記得係咪咁講(^^)”||嘿…]
羅完野>>食野>>學日文(最後一堂)。咁又一期..估唔到咁快過…平是超懶日文ge我今日都有專注下奇哥講ge野ge (^^)”|||||||||不過呢…算啦…都係決定考日本語文能力試4級…希望合格啦…一黎媽咪支持考,二黎奇歌超級鼓勵去考…咁…去囉~~合格就得啦~~~(^^)”|||||遲d都係要溫返日文先…唔咪就肯定幫人墊底…(^^)”|||||||||| 學完日文>>係個度徘徊左真就返歸lu…

台長:
人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文