24h購物| | PChome| 登入
2003-09-30 22:00:07| 人氣37| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

2003 年 09 月 30 日 星期二 晴

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日返去上typo~
我d字大得滯...(= =)"||||又要做過...
沮喪....(_ _)"|||...

lunch時小健叫埋我一齊去食lunch(= =)"|
我好簡單直接答:唔啦~上次食個時感覺唔咪幾好...好怪..搭檯咁..(^^)"|
之後我就同Carmen+基基+企鵝去波記食$18特餐...(^^)
哈~同佢地食舒服好多(^^)~

之後上CS(= =)"|我無聽書成堂畫sketches
不過都係毫無頭悴...(= =)"|
放左學同Carmen係圖書館磨...搵多d料睇下..
之後就係學校canteen食埋dinner先返歸啦...(= =)"|||
唉~~~~~~~~~~~~(= =)"|||明明消失左一排嘆氣ge習慣...而+又返左黎...(= =)
唉~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~(_ _)"|||

台長:
人氣(37) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文