24h購物| | PChome| 登入
2003-06-20 18:41:00| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

2003年6月20日 星期五 晴 一對兄弟...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日同媽咪去元朗食lunch, 坐同一張枱ge細路仔好得意,於是我同媽咪就忍唔住聊下佢地啦(^^)”|||哈~ 呢兩兄弟我同媽咪最近成日見到…佢地仲係無大人帶領之下去個間食店食飯…(^^)”||呢兩兄弟,大哥10歲(4年級),佢都幾靚仔下…(^^)”|||[唔好話我戀童呀~~我戒左架啦…(= =)”+|唔咪! 其實我都無戀童過…(= =)”++||||||||(諗起johnny’s juniors ),細佬2歲(仲未讀幼稚園)…有好多人見到佢地兩兄弟都會問佢地”你媽咪呢?點解得你同細佬兩個ge?”個大哥就好尷尬咁講”唔講得…” 其實佢話唔講得..我就get到佢肯定有難言之隱…屋企可能有問題…我都唔會點問落去,反而d師奶猛咁追問落去(=_=)”||||||||[登個個細路討厭..]見到咁我就幫佢地轉移下話題。我覺得個大哥好偉大呀…雖然佢成日玩佢細佬,但佢身兼母職…對佢細佬ge成長歷程好清楚…幾時識爬,幾時有第1隻牙,幾時戒奶etc…佢都可以講比我地知…而且好鐘意同人分享佢細佬d野...你地諗下…一個10歲ge細路仔要照顧好玩皮ge細佬(成日fing頭(= =)”|)…都幾登佢辛苦…而且佢又無左一般細路仔玩ge時間…真係好感人呀~~~(><)嗚嗚~~~ 呢個大哥真係好..[我都想有個大佬…(= =)”||||可惜…無(_ _)”|||||] 我好同情呢對兄弟…但都唔可以幫到佢乜野…(_ _)”||| 或者…當我同媽咪去食lunch個時多d同佢地傾計..玩下啦…見到個大哥都幾寂寞下…Mm..(- -)…食完飯之後..媽咪覺得呢對兄弟個媽媽可能係走左佬個d….所以要個仔湊細佬.. (= =)”+++++++如果真係ge話,個個媽媽真係討厭!!!! 對於呢類ge人…(= =)”|我覺得好黑人憎….自己生左落黎又唔湊又唔理,掉低就算,又唔盡媽媽ge責任….唔準責任咁生黎做乜呀?只會為佢ge家庭同社會做成好多麻煩,又令到呢對仔女身心發育唔正常..(= =)”+++ 至憎呢d拋妻/夫棄子呢d人……..討厭!!!!!(=_=)+++ [點解我咁激動ge呢?(= =)”||||| 唔知….]

食完>>行去Sunday問租電話ge價[超貴!]>>自己周圍遊>>返歸。

上面個電話係亞炫黎香港時用個部黎架(~^_________^~)

台長:
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文