24h購物| | PChome| 登入
2003-09-26 00:07:18| 人氣46| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

2003 年 09 月 25 日 星期四 晴

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

琴晚唔開心左一晚...(_ _)"|||
今日我都無乜心情返學...
好似帶住將會比Simon佢地狂ban ge心情返學..(= =)"||
原本覺得我今日都會黑仔架喇...(><)"||
點知真係會有"希望在明天"[鱔魚名言(^^)"||||||||]ge奇蹟(^^)"|||

今日上Drawing...Carmen同Hidel姐未返..
基基坐左係我好遠對面...我心情唔好+孤零零咁自己坐埋一二角(= =)"|||
CarmAn(Drawing亞sir..唔咪Carm"E"n(^^)"||)叫我地買乜野我咪去買囉~
買完又係坐埋一二角...點知Slivia[drawing miss)叫我同幾個人去搬畫板~
我咪去囉...有個男仔跟埋我去..叫Sean(<-唔知點串)
呢個又係我列為未必會去識ge同學(^^)"||||
雖然無乜點同佢傾計..但佢都算係gentlemen咁幫我地羅晒d畫板...66塊喎!!(^^)"|||

返到去課室我無乜點郁動...佢地分組我就原封不動(^^)"||||哈~
點知Esther同佢班friends>>Soso+Sean+BiBi+一個唔識ge女仔坐埋同一組..
wow~~~(@@)"|||Bibi聽聞係design系ge系花..
而且佢同佢個家姐or細妹都係model(^^)"|||
我無諗過會同佢講過下野架喎...點知佢就係坐係我隔離..
本來我都無乜同佢傾計ge...或者drawing堂要畫figure drawing啦..
玩玩下就有一兩句野講啦(^^)"||
其實我都無諗過同佢傾計ge...話不投機就唔好啦(^^)"||||
費事比人覺得我係"貼"埋去ge...
我呢d"自由人"無黨派"...埋堆唔岩我ge~(^^)"哈~

Lunch真係好搞笑嚕~~(^^)"||
原本我諗住搵亞基食lunch ge..
點知佢話同埋小健+TGY一班我唔識ge人去和輋食...
其中一個係Bethel時ge師妹...因為以前都係修art..
我知有呢個女仔存在..叫LMC
我認得出佢係Bethel學生..我都估到佢會認得我...
只係我費事問佢者...(= =)"||始終我覺得我同佢無乜野講...
真搞笑囉~~唔識ge人一齊去+坐埋同一張檯食lunch(^^)"||||
不過下次都唔好搞我...(= =)"||食得唔自然...渾身唔自在...

食完就返去上DS lu...
好在Simon佢地抽人出去present者..(= =)"|||
因為我個ppt唔掂...極差...(_ _)"|||
睇完人地點做..我諗都有頭萃ge...
唔知點解...我又係坐左係Esther隔離...(^^)"|||||||真係橋...
啊~~~我又要做過reseaches啦..(++)"|||
Baby呢個topic..Simon話難做...(= =)"|
咁咪即係暗示就算做到好cute+羅到個獎..都未必會羅到成績ge高分...(= =)"||
讀書更係為分啦..雖然我都想要獎金...(= =)"||算啦~
都係向羅分ge目標放棄Baby..而轉投向Wedding啦...(= =)"|||唉~~

台長:
人氣(46) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文