24h購物| | PChome| 登入
2003-09-26 00:06:29| 人氣30| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

2003 年 09 月 24 日 星期三 清涼

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日返學校上電腦+Eng..
電腦個亞Sir--Antony(<-唔識串佢個名)
佢個樣好似莫少聰架!!!(^^)"|||
不過呢~~我同Carmen都認為佢係風流花fit ge人馬座(^^)"||
唔知佢係唔係人馬座呢?(^^)哈~

電腦亞sir話會教webpage+flash+dreamweaver
(^^)hehe~~比我"恨"到學呢d啦..
唔~~我個個人style係乜野呢?
我幾時先建立到我獨有ge個人風格呢?(^^)
CAD呢一科我一定要更加專心上堂先得啦(^^)

之後我地上ENG,個個miss叫Rachel...
好彩唔咪year1個Daniel教者!!(^^)"|||||
唔咪ge話...我d英文就..(+ +)"|||唉~~
多得個miss個warm up exerise..
成日唔記得人名ge我都記到邊個係邊個...(^^)"|||哈~~
我識到d我好早個時覺得玩唔埋堆ge同學...例如...Esther+Soso..
完來佢地都幾玩得下...又吹得下水(^^)
居然張ILLPC入面電腦前面個塊膠板拉起(^^)"||||
整到好似銀行or...監獄探監咁(^^)"|||||哈哈哈~~真好笑~

放左學我同Carmen去Poly搵Jessica+前度boss亞麟先生
wow~好耐無見我前度boss啦(^^)佢容光煥發左喎!!
梗係啦~~成日見到亞moon嘛~加上佢好想係poly讀(^^)"|
唔(^^)希望以後同亞麟繼續keep到聯絡啦~
我地問佢借學生証去poly個圖書館搵書睇...
好可惜..我地唔識poly個架部+搵唔到我想要ge書...
太多art+理論 ge野啦(^^)"||||
我係poly個飯堂撞到IVE隔離班ge人(= =)"||
希望佢唔會以為我同Carmen特登去poly食飯咁無聊就得啦(= =)"|||||

搵到差唔多5點..我等埋Jessica之後返屋企做功課lu...
(=________=)"|||我今晚唔開心~
因為諗唔到個researches點做...(_ _)"|||好灰呀~~~
而且又無乜資料...又驚Simon佢地聽日比分(= =)"||||
我真係唔開心...(_ _)"|||||好大壓力....
之後ge日子點挨呀?(= =)"||||唉~~~

台長:
人氣(30) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文