24h購物| | PChome| 登入
2004-12-26 12:45:46| 人氣9| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

小魚阿三

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

HAPPY BOXING DAY~!不過我d禮物都拆曬lu......

好~!講番christmas~!

話說我大家姐係宿舍養左兩條魚仔,都係人地送o既。不過好不幸,有一條好快就死左。宜家剩下來個條就住係一個圓球型o既缸裡面,有d浮萍浮浮下做下光合作用比氧氣佢。今個星期,家姐去?笕毡韭眯校蟮⅓跃徒形掖鸀檎疹檨跅l魚仔。之前家姐話佢鐘意買衫,所以叫魚仔做阿衫。不過宜家突然反口話係一二三個三,激死我,但總之,魚仔就係叫阿三啦!

家姐話唔駛換水,但係幾日之內,魚缸已經極為污濁,而本來浮浮下o既浮萍都變到死死下,所以昨天便同二家姐去睇睇可唔可以買d新o既比阿三,當係聖誕禮物la~!

出到去魚街,入左第一間舖,佢話無浮萍賣,錦我就順便入去睇下d魚la。點知,d魚好大條架,比阿三大幾倍,好樣衰,仲好得人驚......

之後又再去第二間,都係無浮萍,不過今次d魚就同阿三差唔多size,超得意ar~!!!佢地一袋二袋,上面仲寫住佢地o既品種,原本阿三係條藍斑馬。好想買多條陪佢,但家姐叮囑過話唔好wor......

最後,發現魚街係無浮萍o既,相信要去花墟先有。不過,我地周圍睇下,又入左間有珊瑚o既魚舗,見到馬倫哥、毛仔同多莉ar~!好得意,仲攞電話影左佢地做wallpaper tim~!!

去親魚街都會去龍貓樂園,哈哈,好可愛ar~!!倉鼠、龍貓、兔仔........見到佢地就開心la~!^ ^~~~

行行下,同家姐講,阿媽話想買個假魚缸番o黎做裝飾,我最討厭個d插電就轉轉下個d架~!我話不如養真個d~!家姐就話不如送個缸比我,嘩!超開心ar~!!!

其實如果係養,養魚都唔錯架。好似養狗個d又無地方,養兔仔又唔想成日要佢係個籠裡面,但放佢出黎又怕佢唔知走左去邊......養呢d熱帶魚就好la,因為佢地細細條,個缸相比起來已經幾大,再加上將個缸佈置符靚靚地,其實都幾舒服丫(我估......)。

不過只係細細條個d熱帶魚,大條個d我頂唔順!

最終阿三都係無禮物收,而我就行左陣新世紀,之後番家去了。



台長: -晴天-
人氣(9) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文