24h購物| | PChome| 登入
2005-01-18 10:19:51| 人氣27| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

假期黎啦!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

朋友,
我考完試啦~好開心~
因為可以有空閑的時間想想我應該再怎樣走以後的路。

我呢幾日都係忙文物野,因為我係文物大使協會的理事ma,我地有好多活動,所以呢兩個星期我都要開會同埋為哥d活動準備啦~
仲有就係要接待大陸同台灣既小朋友,星期日成日要帶佢地遊澳門,都成百幾人ga,咁當然唔係我帶晒啦~
仲有聽日有一個interview,唔知會唔會播,播先話比你地聽啦
星期六又要去聽講座,係關於English Public Speaking ge
同埋番教會既小組啦~
星期五仍然要去pui ching教書啦~

wa~諗諗下真係有好多野做下~...個假期就好快過啦..下個星期二就要選科,過幾日就番學..太快啦~我仲有好多書未睇ja..不過幸好番一個星期then又放,哈,呢個安排都唔錯ar

你地最近聽咩歌ar?我最近聽既有:林一峰(推~一個人在途上),周國賢(推~不敵,告一段落),南拳媽媽(推所有歌,如"瓦解""香草把噗""小時候"等),周杰倫(推~園遊會),范曉萱(新碟所有歌,你地知唔知我好鍾意佢ga?唔係唔知ar?!我參加歌唱比賽都係唱佢首"深呼吸"啦,不過佢好耐先出一隻碟),王力宏(新碟所有歌,如"愛錯","心中的日月""一首簡單的歌".)張敬軒(所有歌,如blessing),古巨基monica,李克勤"大時代",andy許既"折磨",F.I.R既所有歌

我而家期待緊陶吉吉既新碟ar!!!又有排聽啦~
同埋買左王菲演唱會既dvd!!!

我介紹一部都上左映成年幾既片,但係真係好好睇,好有意思,令到我睇完諗左好耐都訓唔著,就係吳彥祖and張柏芝and方中信既"旺角黑夜"! 記住要睇ar~

我前排睇左一本"乞丐囝仔"既書,好感人,好motivate我,而家睇緊畢恆達既"空間就是性別"好有趣!仲有欣賞緊朱德庸既文字繪本...超抵死!ai~仲有好多書未睇ar...唔講咁多啦!我要好好利用放假既時間!!

台長: *~嘉嘉~*
人氣(27) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文