24h購物| | PChome| 登入
2004-12-17 23:19:50| 人氣28| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

培正師生排球賽!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日番pc睇師生排球賽!Wow我覺得今日係咁多年以黎最好睇既一場,可能係因為d老師特別有型啦~有杜川畸,詠詩的張sir,梁家豪,唔係姓鍾的kaka,高生,梁sir,一個教數唔係好識打排球既ar sir,同埋好朋友仔ar Bill,如果唔係arbill我諗我都唔會去睇~哈

今日睇球賽,我和我的澳大同學都有去,因為我地假假地都係教小學英文會話嘛,都要來支持支持老師隊,我地非常瘋狂,點知又有d學生叫我地,有d係小學,有d係以前focus哥d...搞到我地都唔知好唔好收儉下,因為我地之前在狂叫lor,我地大叫ar Bill, 我真係覺得自己第時做左老師都係會咁癲,因為差哥一兩年無咩分別啦~

最搞笑既就係連d地盤工人一邊整緊野,一邊都在看,我幾驚佢唔記得控制架吊車ar,而d波又飛左去地盤到。而我一邊睇波,個背景係亂糟糟既工程,既得意,又感觸。

仲有ar,今年既壁報全部都係同一topic,愛國愛澳ar,而高中更要用computer黎做,高難度!
而開放日係23,24屆時會有show同campus walking tour,仲有園遊會啦,玩兩日,哈,我對校慶都有小小貢獻ga,因為我有份錄音,做一個講pc既powerpoint,Gary話佢會帶佢bb黎見我!等遲d有個節目表再話你地知有咩節目啦!

報告完畢!

台長: *~嘉嘉~*
人氣(28) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文