24h購物| | PChome| 登入
2004-06-21 23:19:47| 人氣9| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

你地好愛我~*

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我仲有一個好耐都冇傾過偈見過面既朋友,佢就係"+累"啦~我記得初三時對佢都冇咩好感,但係高中同班既時候,我就當佢真係我的好好既知心朋友,雖然冬瓜個名都係佢流傳開去,但佢笑我既時候同真係同我傾偈時又好唔同。

佢以前成日話我對學習"不求甚解"~不過我對佢最深刻印象既一句話就係當我在感情上處理得唔好時,佢同我講:"++,我唔想見到你比人地話,比人地講閒話"...聽完呢句話,我知道我真係做得好錯,我亦知道+銳好關心我...

應該話我好多朋友都好關心我...記得我唔開心既時候,係好多好多朋友用唔同既方法開解我,話我知邊條先係正確既路,好似詠詩就抄左一首歌詞送比我,希望我醒覺,哥首歌我而家聽起都令到我個心有點戚戚然...係張惠妹既"真實"

諗起我帶比朋友們咁多麻煩,我真係有點眼濕濕~不過算啦,一切都過去啦,唔變既係你地對我既愛,++一定會好好愛自己同理珍惜你地~!

台長: *~嘉嘉~*
人氣(9) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文