24h購物| | PChome| 登入
2008-03-12 00:00:10| 人氣11| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

變...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

你真係變左好多...
變到依家你同我個角式都唔同...
你變得好好...會用心去關心我..担心我..
但係唔知點解...
我...我反而開始無以前咁鍾意你..
開始唔鍾意大家的相處方式...
有時會問自己..究竟自己想知d咩...
等...等左咁耐都係想你變好..去關心我..去了解我...
但係到左你真係變左之后..
我要的又唔係呢d
我要的..係有一個安定的生活..
唔駛成日担惊受怕生活的基本問題...
有時覺得自己開始對所有野的要求都高左..
對人同對事都係..
想自己學多d野...獨立d...
想生活安定d
好惊揀錯....
唔想搵唔到人...唔想成日一班去食宵夜...
好想有共同話題...有共同目標..共同興趣....
好想搵過佢take care我多過佢的人...
好想...咩都好想...
最近婆婆走左...
仲令我覺得..屋企人真係好重要..
同埋一定要搵過錫自己多ge人一齊...
我真係唔想再去揀啦...
我真係好惊揀錯呀..

台長: 肥妹
人氣(11) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文