24h購物| | PChome| 登入
2007-12-28 00:21:24| 人氣21| 回應2 | 上一篇 | 下一篇

人生交叉點...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

最近出黎玩左好多...
加上呢個月唔知發生咩事超多人追...
起碼都有成五,六個...仲有d知我有男朋友添
今年聖誕節好開心..因為同阿joe陪我過左第一年ge聖誕節
係二十四號果日..我地瞓到中午起身之后去左食早餐..然後行超級巿場呀
仲買左飛行棋返去玩...
第一次..真係第一次咁
之后夜晚我地仲去行街...食飯...好開心....
但係...其實夜晚我去左唱k...同第二個男仔...
依家我係到選擇緊放棄阿joe同另一個開始....
or繼續同阿joe一齊呢...
雖然佢真係改緊...但係我真係好惊又因為係佢知我走先咁做
好惊好完一排之后又唔好呀...
早幾日佢無端端同我講出年結婚..我听左之后好惊..
唔知點解...我會惊而唔係開心
一直以來我都係等佢講呢一句說話...但係到左今日佢同我講呢句的時間
我竟然係惊...
我好胆心我地ge將來...
好胆心佢依家份工返唔到身就要每個月都慢慢緊咁係到捱...
好惊要惊心夠唔夠錢洗...
又要左諗又諗咁借錢俾佢...
好惊...好多都好惊..
我知如果佢真係過到今年份工...佢將會收入唔錯...
但係我真係好惊...我唔敢再輸啦...
我真係輸唔起啦...
以前一次,,兩次...以為定但係到最后都係散...
好惊再晒時間係佢身上...
兩年幾...散過咁多次又係返埋咁多次...
對比起以前真係無咁鍾意佢...
但係要我離開又真係好唔捨得...
但係要一齊講將來又惊...
我可以點做呀......有無人教我可以點呀..?

台長: 肥妹
人氣(21) | 回應(2)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

鴨仔
阿包..原來有好多野都係要自己解決架..無人幫到你..我最近都有好多野煩緊呀..唉!!
2007-12-28 20:25:47
Bread
你仲好講..你重色輕友呀...
咁耐都唔搵下我地
哼....
我都知有好多野都係要自己決定...
因為真係再輸唔起...
2007-12-28 21:49:34
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文