24h購物| | PChome| 登入
2007-10-13 20:39:48| 人氣11| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

HD Asia Expo

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

三日兩夜的香港工作之旅終於完滿結束啦..
今次係第一次自己一個女仔過香港做野幾日..
一個女仔自己搭車...去會場同埋自己一個人住酒店
真係戰戰兢兢...
三日的show令我學到好多野..
第一日:
第一日原來要三點去到香港灣仔會展中心架..不過我搭緊船途中
Alvis打黎話唔駛咁早去喎..話六點去到睇睇就OK..
咁我就係點幾去到酒店CHECK IN之后就以好快速的腳步
去左旺角自己一個人行街..
D野好貴呀..好多都好靚靚..但係唔捨得買買..
行下行下自己唔小心行左去鴨僚街呀..好多黃色招牌呀..
我行到一半走急急腳走返出黎啦..怕怕..
之后去左唔記得咩商場到行
嘩!真係好多人呀..
好想行耐D但係怕晏行左一個鐘渣...
自己咁就一個人行左一個鐘..買左兩件衫衫買老公仔..
之后買左個地圖袋同銀包俾自己..
都算係我咁大個女一個想買的袋...
都算有得行下街仔..

第二日:
今日SHOW TIME啦..
企左成日呀..對鞋仔又唔听話..
著到我好痛痛呀..
今日個SHOW完左之后同左SEON(即係我細老細), AKIKO三個去
左個SHOW搞的PARTY...
坐左無耐渣..係我老細傾緊電話之際
有三個男人行埋黎同我地講野呀...
之后仲問我地羅咭片..
但係佢地的焦點淨係係我地兩個女仔到..
當我老細透明咁..之后係咁俾SEON串我地...
之后我就搭地鐵返酒店..
沖完個涼仔之后不知不覺好快八點幾就訓著左啦..
咁就過左一日啦..

第三日:
LAST 一日啦...
今晚SHOW完之后終於可以去搵表姐食飯..
食埋飯之后就搭九點九船返黎啦..

經過呢三日的香港工作...
我發覺係唔可以就咁羅個旅行袋過去架..
點都要羅個細細行理箱先得..
個膞頭超痛呀..!
不過係呢三日學到好多野..
真係覺得自己真係TRAIN-UP下自己啲英文先得..
希望下次再有機會啦...

台長: 肥妹
人氣(11) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文