24h購物| | PChome| 登入
2007-06-16 09:20:17| 人氣19| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

二零零七年六月十五日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日又要去飲酒啦...因為idy生日一早sent msg叫埋我去..
听晚星期六又要飲..不過听晚係我搞架!cccc
今晚放工仔同細佬,阿芯去左八佰伴買禮物呀...
都唔知買咩俾idy好..佢TB黎架..唉..諗死我啦..
不過最后都係去左ck買左支沖涼俾佢...
之后返屋企煮左個公仔面食左之后就同mandy探angel個bb啦..
好得意呀...細細粒(因為未夠月就出左世啦..)
但好得意阿個bb
之后十一點幾就去左飲酒仔啦..
自從返左文職后我就好少化粧仔...
琴晚係我自從做lancome后第一次唔化粧去唱k架..
咁都俾我遇到只咸豬手呀...哈哈..
個男仔玩左成晚我都唔知佢叫咩名..
淨係知到我地玩左陣之后佢就坐在係我隔離..之后唔夠位,
佢叫我坐過d的情況下攬住我條腰仔呀...
依...之后佢走仲問我羅在電話..
琴晚都貓貓地架..因為佢地較酒都幾濃..
不過都幾好玩的..可惜听日要返九點..
所以二點到走左啦..
好眼訓仔啦听日一定.....

台長: 肥妹
人氣(19) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文