24h購物| | PChome| 登入
2004-04-03 13:11:24| 人氣8| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

昨晚考完first-aid之後
我同家姐打算去飲野慶祝一下...
一落到stop
就見到杰仔,polly & 一個好可愛既女仔

好開心
真係好開心
因為我已經好耐無見過杰仔啦
(杰仔是誰?杰仔係我一個大哥哥,好錫我,曾經陪我一起笑,一起哭既人...亦是細佬既好兄弟)

成晚,
我地傾左好多關於以前既野
而傾得最多既就係細佬...
傾傾下...大家都眼紅紅
無錯...我們的確好想念他

飲下飲下
我醉了...哭了
電話不停響
我知道是他...他想我回家
我沒有接電話
因為我不想捱罵...不想解釋

突然間,
我好想在感情上
放放自己假...
不想再吵...
真係好累...
好想自私一次

我知道此時,他好需要我支持佢...
但係

近期...
一起身...我就有好大既壓力...因為我知道我要叫他起身...叫不了,又被罵...雖然他說,我大可不叫他...無錯.我大可不叫他...但係如果不是這樣,我每朝就不可以聽到他的聲了,因為我知道早上他一定不會call我...所以我堅持每日都叫他起床
...可是...他從不明白我背後既動機!

但不可否認既係
有時候,
他的確好努力去對我好...
只是...

台長: Charis
人氣(8) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文